Структура за темами
- Загальне
Загальне
Дисципліна викладається на 3 курсі для студентів спеціальності "Фінанси, банківська справа та страхування"
Форма контролю - залік
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
Сучасні економічні відносини між власниками і керівництвом підприємства, між суб’єктами підприємницької діяльності та між суб’єктами підприємницької діяльності і державою вимагають незалежного аудиторського контролю, який повинен захищати майнові інтереси як власників, так і держави.
Ці обставини є визначальними в тому, що підготовка майбутніх спеціалістів за економічним спрямуванням пов’язана з обов’язковим опануванням студентами основних засад регулювання та здійснення аудиторської діяльності.
Мета навчальної дисципліни: вивчення основних понять і категорій у сфері аудиту, оволодіння основними специфічними методами і прийомами аудиту, набуття навичок планування й організації аудиторської перевірки, здійснення аудиту підприємницької діяльності, складання аудиторських висновків.
Завдання навчальної дисципліни: набуття студентами базових теоретичних знань з порядку організації аудиту в Україні та елементарних практичних навичок проведення аудиту підприємницької діяльності; вивчення обов'язків та відповідальності аудиторів і підприємств-клієнтів.
Предмет навчальної дисципліни – аудиторська діяльність в Україні в цілому та окремі її складові: зовнішній аудит, аудиторські послуги, внутрішній аудит; діяльність аудиторських фірм і їх взаємовідносини з підприємствами-клієнтами; методика аудиторської перевірки фінансової бухгалтерської звітності.
Освоєння дисципліни «Аудит підприємницької діяльності» базується на знаннях, які набуті студентами при вивченні таких дисциплін, як «Бухгалтерський облік», «Економіка підприємства» та інших.
З дисципліни «Бухгалтерський облік» використовується методологія та організація обліку господарської діяльності на підприємствах різних форм власності в умовах ринкових відносин, з «Економіки підприємства» — сутність організаційно-правових форм і видів діяльності підприємств.
Після вивчення дисципліни студент повинен:
знати метод та способи організації аудиторської діяльності; етапи організації зовнішнього та внутрішнього аудиту; порядок надання аудиторських послуг; організацію створення і діяльності аудиторських фірм, праці аудиторів і контролю її якості; методичні прийоми аудиторської перевірки; форми фінансової звітності;
уміти складати план і робочу програму аудиту та надання інших аудиторських послуг; виконувати аудиторську перевірку фінансової звітності підприємств; забезпечити організацію зовнішнього і внутрішнього аудиту; формувати робочі документи з аудиторської перевірки, аудиторське досьє; складати аудиторські звіти, висновки;
мати уявлення про перспективи розвитку аудиторської діяльності в Україні.
Після завершення даного курсу здобувач освіти набуває та/або здатний продемонструвати наступні програмні результати навчання:
РН 03. Знати економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, що існують між фінансовими процесами та економічними явищами.
РН 05. Дотримуватися вимог законодавства для забезпечення правомірності професійних рішень.
РН 06. Застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності для розв’язання професійних завдань.
РН 08. Здійснювати пошук, відбір та опрацювання інформації з різних джерел у процесі професійної діяльності.
РН 10. Застосовувати принципи, методи і процедури бухгалтерського обліку у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
РН 11. Формувати й аналізувати форми фінансової звітності та правильно інтерпретувати отриману інформацію.
РН 12. Володіти методичним інструментарієм здійснення базових контрольних функцій у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
РН 13. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації до фахівців і користувачів послуг у сфері фінансів, банківської справи та страхування для досягнення спільної мети.
РН 15. Виявляти навички самостійної роботи та роботи в команді, демонструвати гнучке мислення, відкритість до нових знань.
РН 17. Застосовувати сучасні інформаційні продукти і послуги у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, відпрацювання навичок, розв’язування практичних задач, самостійне спостереження). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Для якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінарські та практичні заняття, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, дерево рішень, відпрацювання навичок, самостійне спостереження, аналіз конкретних ситуацій, тестування). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Під час проведення лекційних занять необхідна активна участь студентів в обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції. Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, застосовуються на практичних, семінарських заняттях шляхом виконання творчих завдань, практичних задач, написання рефератів та представлення результатів роботи перед аудиторією.
Матеріали лекцій, питання для обговорення, інструкційні матеріали та індивідуальні завдання для підготовки до семінарських занять, конкретні вимоги до окремих тем та контролю знань подані у відповідному Е-НМКД дисципліни
Основним завданням самостійної роботи студентів є набуття навичок самостійного опрацювання фахових інформаційних джерел та оволодіння практичними навичками застосування методів та прийомів аудиту підприємницької діяльності.
Самостійна робота студентів організовується шляхом видачі переліку питань і практичних та ситуаційних завдань з кожної теми, які не виносяться на аудиторне опрацювання. Крім того, по деяких темах передбачається написання рефератів, міні-проєктів.
Обсяг самостійної роботи визначається кількістю годин, передбачених робочою програмою.
Контроль виконання самостійної роботи проводиться в таких формах:
- опитування на семінарських заняттях;
- контрольні питання;
- тестові завдання;
- ситуаційні та практичні завдання;
- реферативні повідомлення.
Рівень самопідготовки студентів, згідно запропонованої тематики самостійної роботи, відбивається на рівні вивчення навчальної дисципліни загалом.
Діагностика знань, умінь та навичок студентів полягає в оцінювані рівня сформованих загальних та фахових компетентностей, дає змогу з’ясувати ступінь опанування тем дисципліни та рівень підготовки здобувачів освіти до професійної діяльності.
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється за 4-бальною шкалою, шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль,
- підсумковий контроль.Поточний контроль здійснюється під час проведення лекційних та семінарських занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи.
Ключовими формами та методами демонстрації студентами результатів навчання при поточному контролі є:- робота в малих групах - спільне опрацювання групою студентів окремих проблемних питань з наступною демонстрацією результатів та засвоєння навчального матеріалу;
- презентація - виступи перед аудиторією для висвітлення окремих питань, індивідуальних завдань, реферативних досліджень, захист міні-проектів тощо;
- евристична бесіда - викладач вміло поставленими запитаннями спонукає студентів самостійно на основі їхніх знань, уявлень, життєвого досвіду, спостережень приходити до певних висновків, формулювати поняття і правила;
- мозковий штурм - метод пошуку нових ідей і рішень, стимулює творче мислення студентів при вирішенні проблеми.
- дискусія - обґрунтування власної позиції у вирішенні проблемних питань;
- тести - містить питання з варіантами відповідей стосовно певної теми, або декількох тем дисципліни;
- контрольні роботи - включають як перевірку теоретичних положень курсу, так і розв’язування ситуативних завдань. Контрольна робота може містити тестові завдання, виконується на основі знань, вмінь і навичок, отриманих у процесі вивчення теми, декількох тем чи дисципліни в цілому.
Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, який виставляється на останньому занятті на основі поточних оцінок (атестацій) і передбачає перевірку теоретичних знань і навичок студентів з питань організації і проведення аудиту підприємницької діяльності; здатності комплексно та творчо використовувати накопичені знання і уміння, формувати власне ставлення до певної проблеми, обґрунтовувати свою фахову позицію тощо.
Залік з даної дисципліни проводиться після закінчення її вивчення, до початку екзаменаційної сесії і не передбачає обов'язкову присутність студентів.
Залік виставляється на останньому занятті за умови виконання усіх видів робіт, завдань, передбачених навчальним планом на семестр з даної навчальної дисципліни, студенти відвідали усі, передбачені програмою навчальної дисципліни аудиторні заняття, або відпрацювали пропущені з поважних причин заняття, та отримали за поточну успішність впродовж семестру оцінку, не меншу «3».
Система оцінювання сформованих компетентностей у студентів враховує види занять, які згідно з програмою навчальної дисципліни передбачають лекційні, семінарські, а також виконання самостійної роботи.
Студенти як відповідальні учасники освітнього процесу дотримуються норм академічної доброчесності, усвідомлюють наслідки її порушення, що визначаються Положенням про академічну доброчесність у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола. Списування під час контрольних заходів заборонені (в т.ч. із використанням мобільних девайсів). У разі виявлення списування, студенту виставляється незадовільна оцінка за даний контрольний захід.
Оцінка «відмінно» виставляється студенту, який
- повністю оволодів програмним матеріалом, точно й повно висвітлив питання;
- виявив творчу самостійність, знання спеціальної літератури, тверді переконання та вміння їх захищати, високу комунікативну культуру, уміння робити практичні висновки;
- на семінарських заняттях показав достатній рівень розвитку умінь і навичок точного застосування знань.
Оцінка «добре» ставиться за тих же умов. Відмінність у знаннях студента полягає в дещо обмеженому й звуженому прояві тих же якостей, які слугують критерієм відмінної оцінки – творча самостійність, знання літератури тощо. Але вже немає тієї свободи викладу матеріалу, як у першому випадку, можуть допускатися окремі помилки, що легко виправляються самим студентом під час бесіди.
Оцінка «задовільно» виставляється за повне знання програми та за виконання завдань. У цьому випадку студент може й не виявити самостійності суджень. Відчувається, що він дещо просто «завчив», однак навчальний матеріал він загалом знає. Має певне уявлення про вимоги практики, може знайти нові приклади або умови застосування знань на практиці. Знає літературу, але, можливо, не всю і не може дати достатньої критичної оцінки. Володіє необхідними вміннями. Можливі недоліки в аспекті комунікативної культури.
Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо студент не має повних знань. Студент виявив неспроможність висвітлити питання чи питання висвітлені неправильно, безсистемно, з грубими помилками, відсутні розуміння основної суті питань, висновки, узагальнення. Навчальної літератури зовсім не знає.
Відвідування занять є обов’язковим. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, проходження медичних оглядів, участь в змаганнях, олімпіадах тощо) відсутність студентів на занятті повинна мати документальне підтвердження.
Пропущені заняття та незадовільні оцінки (поточний контроль, модульний контроль) повинні бути відпрацьовані згідно графіку консультацій викладача.
До початку заліково-екзаменаційної сесії студенти повинні виконати усі підсумкові контрольні заходи і отримати по кожному із змістовних модулів позитивні оцінки.
Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів.
Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
Основна
- Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність : Закон України від 21.12.2017 р. № 2258-VIII URL: http://zakon.rada.gov.ua/
- Гончарук Я.А., Рудницький В.С. Аудит: Вид. 2-ге, перероб. та доп. Львів : Оріяна-Нова, 2017. 292 с.
- Янчева Л.М., Макеєва З.О.Аудит: Навч. посіб. для студентів, викладачів ВНЗ. Рекомендовано МОН. Київ, 2018. 335 с., тв. пал., (ст. 14 пр.).
- Пашкевич М.С., Шишкова Н.Л. Контроль: незалежний, внутрішній, державний: навч. посіб. : у 2 ч. Ч. 1. Незалежний аудиторський та внутрішньогосподарський контроль. М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. Дніпро : НГУ, 2017. 182с. URL: http://nmu.org.ua
- Баранова А.О., Наумова Т. А., Кашперська А.І. Аудит: навч. посіб. Харків : ХДУХТ, 2019. 246 с.
- Дубініна М.В., Сирцева С.В., Чебан Ю.Ю. Організація і методика аудиту : курс лекцій. Миколаїв : МНАУ, 2018. 135 с.
- Н. І. Гордієнко, О. В. Харламова, Ю. І. Мізік, О. О. Конопліна Аудит: методика і організація : навч. посіб. 2-ге вид., перероб. і доп. Xарків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2017. 319 с.
Додаткова
- Суха О.Р. Аудит : навч. посіб. Львів : «Новий світ-2000», 2017. 284 с.
- Огійчук М.Ф., Утенкова К.О. Організація і методика аудиту: навч. посіб. Київ.: Алерта, 2016. 304 с.
- Огійчук М.Ф., Рагуліна І.І., Новіков І.Т. Аудит: Навч. посібник. 3-тє вид., перероб. і допов. Київ : Алерта, 2016. 752 с.
- Дерев’янко С.І., Кузик Н.П., Олійник С.О. Аудит : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2018. 380 с.
- Петренко С.М., Пальцун І.М. Аудит: теорія і практика застосування міжнародних стандартів : навч. посіб. Львів: «Магнолія 2006», 2018. 744 с.
1 тиждень 2 тиждень 3 тиждень 4 тиждень 5 тиждень 6 тиждень 7 тиждень 8 тиждень 9 тиждень 10 тиждень 11 тиждень 12 тиждень 13 тиждень 14 тиждень Лекції Л1 Л2 Л3 Л4 Л5 Л6 Л 7 Л8 Л9 Л10 Семінарські заняття С1 С2 С3 С4 С5 С6 С7 С8 С9 Котрольні заходи КР Т1 КР, ПК Умовні позначення: Л лекція С семінар Т тестове опитування КР контрольна робота ПК підсумковий контроль (залік) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Розробник Е-курсу - Оксана ВАВРИЧУК, спеціаліст вищої категорії, старший викладач, голова циклової комісії геодезії, фінансів та загальноекономічних дисциплін
Щоб виконати навчальний план і скласти залік з дисципліни "Аудит підприємницької діяльності" слід виконати наступні завдання:
Академічний мінімум (оцінка "задовільно") передбачає виконання завдань:
1. Опрацювати лекційні матеріали та інші інформаційні джерела до тем дисципліни.
2. Виконати завдання самостійної роботи до тем дисципліни.
3. Виконати тести.
Завдання на оцінку "добре" та "відмінно" передбачає виконання:
1. Необхідно виконати академічний мінімум (опис виконання шукайте вище)
2. Виконати завдання (див. семінарські заняття).
3. Усна відповідь (відбувається за узгодження з викладачем (дати та часу) за допомогою онлайн-конференції.
Усна відповідь - призначена для оцінювання результатів навчання студентів з тем дисципліни, в тому числі питань до тем, які винесено на самостійне опрацювання. Оцінку 5 „відмінно” отримує студент за глибоке і повне опанування змісту навчального матеріалу, в якому легко орієнтується, за уміння зв’язувати теорію з практикою, висловлювати і обґрунтовувати свої судження. Відмінна оцінка передбачає грамотний, логічний виклад відповіді.
Тести, матеріали до тем та інші завдання будуть з'являтися в доступі у відповідності до темпів вивчення навчальної дисципліни студентами ОЧНОГО навчання (див. Схема вивчення дисципліни)
Усі оцінки за виконані задання (тести, усні відповіді і т.д.) студент може побачити у "Журналі оцінок" даної дисципліни.
- Тема 1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК АУДИТУ ЯК ФОРМИ КОНТРОЛЮ, ЙОГО ПРЕДМЕТ І МЕТОД
Тема 1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК АУДИТУ ЯК ФОРМИ КОНТРОЛЮ, ЙОГО ПРЕДМЕТ І МЕТОД
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
Передбачені завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у цьому розділі для перевірки
- Тема 2. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ В УКРАЇНІ
Тема 2. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ В УКРАЇНІ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
Передбачені завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у цьому розділі для перевірки
- Тема 3. АУДИТОРСЬКИЙ РИЗИК, ПОМИЛКИ І ОБМАН В АУДИТІ
Тема 3. АУДИТОРСЬКИЙ РИЗИК, ПОМИЛКИ І ОБМАН В АУДИТІ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
- Тема 4. ПЛАНУВАННЯ, ЕТАПИ ТА ПРОЦЕДУРИ АУДИТУ
Тема 4. ПЛАНУВАННЯ, ЕТАПИ ТА ПРОЦЕДУРИ АУДИТУ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
- Тема 5. АУДИТОРСЬКІ ДОКАЗИ
Тема 5. АУДИТОРСЬКІ ДОКАЗИ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 6. АУДИТОРСЬКІ РОБОЧІ ДОКУМЕНТИ
Тема 6. АУДИТОРСЬКІ РОБОЧІ ДОКУМЕНТИ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 7. АУДИТОРСЬКІ ЗВІТИ
Тема 7. АУДИТОРСЬКІ ЗВІТИ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 8. МЕТОДИКА АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ТА ОКРЕМИХ ЇЇ СКЛАДОВИХ
Тема 8. МЕТОДИКА АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ТА ОКРЕМИХ ЇЇ СКЛАДОВИХ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 9. ВНУТРІШНІЙ АУДИТ
Тема 9. ВНУТРІШНІЙ АУДИТ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 10. КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ
Тема 10. КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ