Структура за темами
- Мета та завдання
Мета та завдання
Метою дисципліни є формування необхідної фахової спроможності створювати, редагувати та представляти проекти із застосуванням сучасних цифрових технологій, формування у студентів уміння правильного вибору інструментів та засобів для вирішення проектних задач, уміння грамотно та влучно висвітлювати свої дизайнерські задуми та ідеї.
Завдання дисципліни полягає в підготовці майбутнього фахівця, а саме – у формуванні, розвитку та удосконаленні фахових компетентностей, серед яких:
а) загальні компетентності:
- здатність застосовувати знання в практичній діяльності;
- здатність оволодівати сучасними знаннями;
- розуміння професійної діяльності.
б) спеціальні (предметні):
- знання і розуміння основних можливостей та особливостей програмних засобів комп’ютерного дизайну;
- знання способів зберігання графічної інформації;
- розуміння основних цілей та завдань промислового дизайну;
- здатність до самостійного створення проектів у середовищі сучасних графічних пакетів.
- Тема 1. Загальні відомості про дизайн.
Тема 1. Загальні відомості про дизайн.
1. Роль дизайну в повсякденному житті.
2. Становлення дизайну.
3. Види дизайну
- Тема 2. Форматування та дизайн документів
Тема 2. Форматування та дизайн документів
1. Функціональні можливості текстового редактора.
2. Меню "Малювання".
3. Створення складних фігур заданої форми.
4. Малювання фігур довільної форми.
- Тема 3.Промисловий та графічний дизайн
Тема 3.Промисловий та графічний дизайн
1. Історія розвитку промислового дизайну.
2. Етапи розробки промислового дизайну.
3. Графічний дизайн.
- Тема 4. Практика роботи в середовищі растрового редактора
Тема 4. Практика роботи в середовищі растрового редактора
Теоретичні основи растрового редактора та основні практичні навички студентам знайомі в процесі вивчення дисципліни "Комп'ютерна графіка"
- Тема 5. Реклама одягу
Тема 5. Реклама одягу
1. Сучасна реклама одягу.
2. Модні сети (комплекти одягу).
3. Створення модних сетів.
- Тема 6. Робоче середовище векторного редактора
Тема 6. Робоче середовище векторного редактора
1. Головне меню програми та робоча область XARA Designer.
2. Створення нового документу та розмітка аркуша.
3. Панель інструментів програми.
- Тема 7. Особливості використання засобів векторного редактора
Тема 7. Особливості використання засобів векторного редактора
1. Галерея ліній.
2. Робота з кольоровими компонентами програми.
- Секція 8
Секція 8
- Секція 9
Секція 9
- Секція 10
Секція 10