- Про Проєкт "Разом"
Про Проєкт "Разом"
- ЗРАЗОК 13
ЗРАЗОК 13
Фрагмент е-курсу з навчальної дисципліни "Технологія перукарських робіт" (ОПП "Перукарське мистецтво та декоративна косметика" - фаховий молодший бакалавр)
= ТЕМА. Укладання волосся. =
Викладач: Манчевська Наталія
В даному розділі систематизовано та розкрито основні питання по укладанні волосся, висвітлено основи конструювання та моделювання зачісок, елементи зачісок. Поданий алгоритм виконання укладання волосся хвилями, на бігуді та за допомогою фена. Опрацювання кожної теми супроводжується практичною роботою, що потребує складання схем зображення у вигляді інстукційних карт, виконання самостійної роботи у вигляді тестів та інших завдань.
дізнаєтеся: різновиди хвиль, способи їх виконання та причини неякісного вкладання.
навчитеся: підбирати інструменти, косметичні засоби та спосіб виконання
1. Перегляньте два відео
2. Вкажіть, які способи укладання волосся використані при виконанні зачіски на короткій і середній довжині волосся
3. Охарактеризуйте хвилі, які виконані при виконанні зачісок
Укладання волосся за допомогою бігуді
В результаті вивчення теми, студенти повинні
знати:
- Характеристику основних різновидів бігуді
- Способи та техніки накрутки валосся на бігуді
- читати схеми, описувати технологію виконання простої зачіски з використанням бігуді
вміти:
- самостійно підбирати схеми до обраних зачісок
- зрозробляти та замальовувати схеми накручування волосся
Укладання волосся феном
1. перегляньте презнтацію
2. Дайте відповідь на контрольні запитання
3. Виконайте завдання для перевірки знань
Укладання волосся електрощипцями
Самостійна робота студентів є одним із основних засобів засвоєння навчального матеріалу. Вона здійснюється з метою:
- відпрацювання та засвоєння навчального матеріалу, визначеного тематичним планом для самостійних занять;
- закріплення та поглиблення знань, вмінь та навичок;
- виконання індивідуальних завдань з навчальної дисципліни;
- підготовка до майбутніх занять та контрольних робіт;
- формування у студентів культури розумової та практичної праці, самостійності та ініціативи у пошуку та набутті нових знань