Інтернет сервіси KAHOOT ТА QUIZIZZ на допомогу викладачу.

Сучасні студенти практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням молодь здійснює більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на заняттях додатково заохотить студентів до вивчення навчальних дисциплін!

Кahoot!

Кahoot! (https://kahoot.com/) Це ігрова платформа для навчання , яка використовується як навчальна технологія в аудиторіях та інших навчальних середовищах. Запущений в серпні 2013 року в Норвегії.
Кahoot! Грає мільйони людей у ​​180 країнах. Його навчальні ігри ("kahoots") - це вікторини з багатьма виборами, які можуть бути створені будь-яким і не обмежені щодо вікового рівня чи предмету. Кahoot! Можна грати за допомогою будь-якого мобільного пристрою, настільного комп'ютера або ноутбука з підключенням до Інтернету та веб-браузером.

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! (далі — сервіс) дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри,  вікторини, обговорення, опитування (далі —ігри), що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей. Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні — для перевірки знань студентів. А також сервіс може стати у пригоді керівнику та педагогічному колективу навчального закладу для різних форм наукової, методичної та організаційної роботи.

Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню та співпраці у колективі, підвищує рівень обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення.

Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою вчитель створює гру, допоможе визначитися з формою:

  • визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи тою темою чи рівень її розуміння — вікторина (Quiz)
  • улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» — обговорення (Discussion)
  • зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему — опитування (Survey).
  •  створити гру із завданнями на визначення послідовності - (Jumble)
Page 1
33.333333333333% complete