Сьогодні незаперечним є той факт, що освітнє середовище вищого навчального закладу є ключовим чинником розвитку та становлення особистості у період здобування нею фахової освіти у ВНЗ. Таке середовище є своєрідною цілісною «освітньою екосистемою», в якій педагогічна діяльність є взаємодією між учасниками освітнього процесу, змістом освіти та матеріальними ресурсами.
Саме тому, в полі наших науково-методичних інтересів – осмислення ролі в освітньому процесі такого феномену як освітнє середовище коледжу, пошук ефективного управління його функціонуванням та розвитком для забезпечення очікувань здобувачів освіти.
Одним із нагальних у даному контексті є завдання створення відкритого та динамічного інформаційно-освітнього середовища як структурно упорядкованої системи навчання, інтегрованого засобу накопичення і реалізації інноваційного потенціалу навчального закладу, який об’єднує інтелектуальні, освітні, інформаційні, організаційні і технічні ресурси та сприяє інноваційному професійному зростанню суб’єктів навчання.
Важливим компонентом такого середовища є програмні засоби управління навчанням (LMS, Learning Management System), які в науковій літературі мають різну назву – програмно-інструментальні платформи, системи дистанційного навчання, віртуальні навчальні середовища та ін.
Впроваджуючи в освітню діяльність коледжу технологію змішаного навчання, ставимо собі за мету пошук та подальше узагальнення організаційно-методичного досвіду використання системи керування навчанням MOODLE у рамках реалізації даної технології.
Якщо ви є тим, хто прагне покращити свої знання та забезпечити краще освітнє середовище для студентів, турбуєтесь про якісний розвиток коледжу, то даний розділ для вас.