Дизайн
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
О |
---|
Олійний живопис
Матеріали і техніки олійного живопису Матеріали і техніка олійного живопису : навч. посібник / укладач : О. Я. Музика. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2013. – 114 с. Навчальний посібник призначений для поглиблення знань студентів з техніки олійного живопису при підготовці фахівців художньо-педагогічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Посібник містить інформацію про матеріали і техніки олійного живопису, підготовчий процес до роботи, практичні рекомендації. Для студентів, учителів образотворчого мистецтва та всіх, хто цікавиться живописом.
Best of Watercolor Painting Light & Shadow Best of Watercolor Painting Light & Shadow. George E. Kountoupis
Portrait Painting in Watercolor Charles Reid. Portrait Painting in Watercolor
Classic Portrait Painting in Oils Chris Saper. Classic Portrait Painting in Oils. Keys to mastering diverse skin tones
Helen Van Wyk. Color Mixing the Van Wyk Way. A manual for oil painters
Colored Pencil Painting Portraits Alyona Nickelsen. Colored Pencil Painting Portraits. Master a revolutionary method for rendering depth and imitating life
Curso Practico de Pintura Artistica Curso Practico de Pintura Artistica. Mezclar Colores
El Gran Libro de La Pintura Al Oleo J. M. Parramon. El Gran Libro de La Pintura Al Oleo
Problem Solving for Oil Painters Gregg Kreutz. Problem Solving for Oil Painters
Michael Crespo. How to Make an Oil Painting Getting Acquainted with the Medium
Roberta Carter Clark. How to paint living portraits
Impressionist Painting for the Landscape George Gallo and Cindy Salaski. Impressionist Painting for the Landscape. Secrets for Successful Oil Painting
Hazel Soan. Learn Oils Quickly
Wendon Blake. Oil Landscapes - Step-by-Step
Wendon Blake. Oil Portraits - Step-by-Step
Forse The Key to Capturing Life Through Drawin Michael D. Mattesi. Forse The Key to Capturing Life Through Drawin | |
Основи етнодизайну
Етностиль у рекламному дизайні: методологія та творчі стратегії [Друкований екземпляр знаходиться у власності викладача] Світлана Прищенко. ВІСНИК Львівської національної академії мистецтв. Вип. 38. 2018 Міждисциплінарне дослідження присвячено проблемам візуальної мови реклами з використанням історико-мистецтвознавчого та компаративного методів. Рекламну графіку розглянуто в структурі дизайну з урахуванням одночасного впливу глобалізації і культурної реґіоналізації. На матеріалах України та Японії проаналізовано художньо-стильові риси рекламних звернень. Акцентовано увагу на тлумаченні рекламного дизайну як концепції, як творчої стратегії візуалізації ідеї, як соціокультурного проектування, а стилю – як ідеології форми та прояву візуальної культури. Визначено етнодизайнерські аспекти сучасної рекламної графіки: систему культурних цінностей, національну самобутність і мистецьку специфіку. Композиційне формоутворення різноманітної рекламної продукції з використанням етномотивів повинно забезпечувати синкретизм функціональності та естетичних аспектів (семантики, орнаментики, колористики). Наведено приклади механістичного підходу в рекламі, що призводить до створення кітчевих,псевдонаціональних об’єктів. Водночас відзначено потенціал етностилістики в рекламних комунікаціях, який може ґрунтуватися на творчих методах візуальної метафори, алегорії, гіперболи, асоціації або метонімії.
Баухауз і мистецтво кераміки XX століття [Друкований екземпляр знаходиться у власності викладача] Сержант, Л. (2022) Баухауз і мистецтво кераміки ХХ століття (до питання стильової еволюції української порцеляни та фаянсу). Народна творчість та етнологія, 3 (395), 37–49. У статті здійснено спробу простежити революційний вплив на мистецтво кераміки ХХ ст. ідейної програми німецької школи Баухауз (1919–1932), показати загальноісторичний та соціально-політичний контекст, зміну культурно-мистецької парадигми в європейському мистецтві після Першої світової війни й позначити деякі точки дотику в культурно-мистецьких процесах Західної Європи та України в першій половині ХХ ст. Метою статті є висвітлення історії та досягнень керамічної майстерні цієї школи, теоретичних засад її діяльності та організації навчального процесу, які не надто відомі вітчизняним дослідникам. У школі практикувалася революційна методика підготовки художників і дизайнерів, завданням яких було створення гармонійного життєвого простору для людини, що сприяло поширенню функціоналізму. Упродовж 1920–1930-х років відбувалося становлення національного стилю в мистецтві української кераміки при взаємодії двох факторів – народної гончарської традиції та інноваційних впливів європейських стилістичних напрямів. Одним із центрів цього становлення був Межигірський художньо-керамічний технікум, програма якого багато в чому була подібна до програми Баухаузу. У статті є намагання виявити деякі спільні підходи в організації роботи двох навчальних закладів, їхню роль у формуванні модерністської стилістики мистецтва кераміки, зокрема порцеляни та фаянсу середини ХХ ст.
[Друкований екземпляр знаходиться у власності викладача] Редакційна колегія: Заболотний В. І., Рильський М. Т., Середа А. Х., Алєксєєнко Ф. М., Білозуб В. Г., Бокша О. Я., Бутник-Сіверський Б. С., Говдя П. І., Дерегус М. Г., Жолтовський П. М., Касіян В. І., Манучарова Н. Д., Нагай В. Г., Юрченко П. Г. Автор тексту Бутник-Сіверський Б. С. Альбом присвячений одній із найцікавіших галузей українського народного мистецтва — декоративному живопису, кращі зразки якого мають неабияку художню цінність. Ілюстративний матеріал, до якого увійшли декоративні розписи по дереву, писанки, настінні розписи, «мальовки», «витинанки», станкові декоративні розписи і т. ін. подається по розділах в хронологічному порядку, а також, де це було можливо, за територіальною ознакою.
[Друкований екземпляр знаходиться у власності викладача] Рецензенти: Людмила Жоголь, народний художник України, академік Української академії архітектури, Тетяна Руда, доктор філологічних наук, провідний науковий співробітник Інституту мистецтвознавства фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України
| |