Політика оцінювання та академічної доброчесності
ВИДИ КОНТРОЛЮ
Оцінювання здійснюється за чотирибальною шкалою відповідно до Положення про систему оцінювання здобувачів фахової передвищої освіти.
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль;
- підсумковий контроль.
Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретних навчальних завдань. Форми поточного контролю: усне опитування, виступ з підготовленою доповіддю чи презентацією, робота в парах чи групах, виконання письмових робіт, виконання тестових завдань, участь в дебатах тощо.
Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку чи екзамену.
Диференційований залік полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу виключно на підставі результатів поточного контролю виконаних ним видів робіт на практичних заняттях та під час самостійної роботи.
Метою проведення екзамену є визначення рівня сформованості іншомовної компетенції за результатами навчання протягом семестру.
Екзаменаційне випробування складається з письмового/комп’ютерного тесту та усної відповіді.
Письмовий/комп’ютерний тест містить завдання для перевірки оволодіння студентами навичок (аудіювання, читання та використання мови)
Усна відповідь передбачає перевірку навичок усного мовлення у формі двох завдань: комунікації на попередньо задану тему та ситуативного мовлення.
Узагальнені критерії оцінювання з дисципліни
Оцінка за 5-ти бальною шкалою |
Характеристика навчальних досягнень студентів |
|||
|
Аудіювання |
|||
"Відмінно" |
Студент розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись; сприймає на слух надану фактичну інформацію у повідомленні. |
|||
"Добре" |
Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись, сприймає більшу частину необхідної інформації, наданої у вигляді суджень, опису, аргументації. |
|||
"Задовільно" |
Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. |
|||
"Незадовільно" |
Студент розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі. |
|||
|
Читання |
|||
"Відмінно" |
Студент вміє читати з розумінням основного змісту тексту, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. У повному обсязі розуміє теми прочитаного тексту різного рівня складності. |
|||
"Добре" |
Студент вміє читати з повним розумінням текстів, використовуючи словник, знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідний висновок. |
|||
"Задовільно |
Студент вміє читати з повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись. Вміє знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал. |
|||
"Незадовільно" |
Студент вміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу, що вивчався. |
|||
|
Говоріння |
|||
"Відмінно" |
Студент вміє висловлюватись та вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуватись мовними та мовленнєвими засобами. |
|||
"Добре" |
Студент вміє логічно висловлюватись в межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи розгорнуті репліки, відповідно до комунікативних завдань використовує лексичні одиниці та граматичні структури, не допускає фонематичних помилок. |
|||
"Задовільно |
Студент упевнено розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову відповідно до мовленнєвої ситуації. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно. |
|||
"Незадовільно" |
Студент використовує в мовленні непоширені речення з опорою на зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на задану тему, допускає фонематичні помилки. |
|||
Письмо |
||||
Рівні навчальних |
Характеристика навчальних досягнень |
Припустима к-ть. |
Припустима к-ть. лексичних, |
|
"Відмінно" |
Студент вміє в письмовому вигляді надати інформацію |
2 |
1 |
|
"Добре" |
Студент вміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не утруднюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, моделей, тощо. |
3 |
2 |
|
"Задовільно" |
Студент вміє написати коротке повідомлення, листа за зразком відповідно до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжити недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей, тощо. |
4 |
5 |
|
"Незадовільно" |
Студент вміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі, проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений. |
6 |
8 |