Політика оцінювання та академічної доброчесності

ВИДИ КОНТРОЛЮ

 

Оцінювання здійснюється за чотирибальною шкалою відповідно до Положення про систему оцінювання здобувачів фахової передвищої освіти.

Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється шляхом проведення контрольних заходів, які включають:

  • поточний контроль;
  • підсумковий контроль.

Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретних навчальних завдань. Форми поточного контролю: усне опитування, виступ з підготовленою доповіддю чи презентацією, робота в парах чи групах, виконання письмових робіт, виконання тестових завдань, участь в дебатах тощо. 

Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку чи екзамену.

Диференційований залік полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу виключно на підставі результатів поточного контролю виконаних ним видів робіт на практичних заняттях та під час самостійної роботи.

Метою проведення екзамену є визначення рівня сформованості іншомовної компетенції за результатами навчання протягом семестру. 

Екзаменаційне випробування складається з письмового/комп’ютерного тесту та усної відповіді.

Письмовий/комп’ютерний тест містить завдання для перевірки оволодіння студентами навичок (аудіювання, читання та використання мови)

Усна відповідь передбачає перевірку навичок усного мовлення у формі двох завдань: комунікації на попередньо задану тему та ситуативного мовлення.

Узагальнені критерії оцінювання з дисципліни

Оцінка за 5-ти бальною шкалою

Характеристика навчальних досягнень студентів

 

Аудіювання

"Відмінно"

Студент розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись; сприймає на слух надану фактичну інформацію у повідомленні.

"Добре"

Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись, сприймає більшу частину необхідної інформації, наданої у вигляді суджень, опису, аргументації.

"Задовільно"

Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

"Незадовільно"

Студент розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.

 

Читання

"Відмінно"

Студент вміє читати з розумінням основного змісту тексту, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. У повному обсязі розуміє теми прочитаного тексту різного рівня складності.

"Добре"

Студент вміє читати з повним розумінням текстів, використовуючи словник, знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідний висновок.

"Задовільно

Студент вміє читати з повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись. Вміє знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал.

"Незадовільно"

Студент вміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу, що вивчався.

 

Говоріння

"Відмінно"

Студент вміє висловлюватись та вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуватись мовними та мовленнєвими засобами.

"Добре"

Студент вміє логічно висловлюватись в межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи розгорнуті репліки, відповідно до комунікативних завдань використовує лексичні одиниці та граматичні структури, не допускає фонематичних помилок.

"Задовільно

Студент упевнено розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову відповідно до мовленнєвої ситуації. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно.

"Незадовільно"

Студент використовує в мовленні непоширені речення з опорою на зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на задану тему, допускає фонематичні помилки.

Письмо

Рівні навчальних
досягнень

Характеристика навчальних досягнень
 студента (студентки)

Припустима к-ть.
орфограф.
помилок

Припустима к-ть. лексичних,
грамат.та стиліст. помилок

"Відмінно"

Студент вміє в письмовому вигляді надати інформацію
відповідно до комунікативних завдань, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури. Допускається дві незначні лексичні помилка.

2

1

"Добре"

Студент вміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не утруднюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, моделей, тощо.

3

2

"Задовільно"

Студент вміє написати коротке повідомлення, листа за зразком відповідно до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжити недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей, тощо.

4

5

"Незадовільно"

Студент вміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі, проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений.

6

8

Остання зміна: Thursday 4 January 2024 22:21 PM