Анотація до дисципліни

Мета вивчення дисципліни - це формування та розвиток іншомовної компетенції, необхідної для коректного вирішення комунікативних задач у різноманітних ситуаціях побутового та професійного спілкування, формування соціокультурної компетенції і поведінкових стереотипів, необхідних для успішної адаптації студентів на ринку праці, вміння самостійно набувати знання для здійснення побутової та професійної комунікації іноземною мовою.
Завданням навчальної дисципліни є:
- сформувати основи правильної вимови, головні інтонаційні моделі;
- розвинути уміння розуміти на слух стандартне мовлення у живому викладі, або аудіозапису на знайому і незнайому тематику;
- демонструвати навики володіння лексичними і граматичними одиницями, що вивчаються, необхідні для читання, аудіювання, мовлення і
письма;
- володіти різними видами читання на матеріалі автентичних художніх та суспільно-політичних текстів;
- писати орфографічно та пунктуаційно вірно твори та різні види документації;
- демонструвати знання соціокультурної інформації, яка зустрічається в матеріалах, що вивчаються;
- сформувати вміння та навички грамотного перекладу, самостійної роботи з німецькомовними матеріалами з метою оволодіння новітньою
інформацією через іноземні джерела.
А також, набуття навичок практичного володіння іноземною мовою, як засобом комунікації в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та фахової тематики а також формування здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку та нести відповідальність за вибрану тактику й спосіб комунікації.
Курс спрямований на підготовку в майбутньому академічно-мобільних і компетентних фахівців та забезпечує вивчення другої іноземної мови з максимальною орієнтацією на знання першої іноземної.
Передумовою для вивчення освітньої компоненти є результати навчання, сформовані у здобувачів освіти в процесі засвоєння предмету «Іноземна мова» та дисципліни «Вступ до мовознавства».  Дисципліна «Друга іноземна мова» забезпечує набуття компетентностей, необхідних для подальшого вивчення ОК «Латинська мова».

Зміст навчальної дисципліни забезпечує формування наступних компетентностей, які визначенні освітньо-професійною програмою «Філологія»:
Загальні компетентності:

  • ЗК 4 Здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями.
  • ЗК 5 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
  • ЗК 7 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, абстрактного й системного мислення, синтезу, креативності.
  • ЗК 10 Здатність спілкуватися іноземною мовою
  • ЗК 11 Здатність працювати в команді та автономно.

Спеціальні (фахові) компетентності:

  • СК 6 Здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати мову(и), що вивчається(ються), в усній та письмовій формі і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для здійснення технічного та інших видів перекладу, розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
  • СК 7 Здатність до збирання й аналізу, систематизації та інтерпретації мовних фактів.
  • СК 9 Здатність до надання консультацій з дотримання норм літературної мови та культури мовлення.
  • СК 10 Здатність до організації ділової та міжкультурної комунікації.
  • СК 15 Здатність опрацьовувати фахову літературу іноземною мовою.

Після завершення даного курсу здобувач освіти набуває та/або здатний продемонструвати наступні програмні результати навчання:

  • РН 1 Вміти спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземною(ими) мовами усно й письмово,
  • використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
  • РН 2 Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
  • РН 3 Організовувати процес свого навчання й самоосвіти.
  • РН 9 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
  • РН14 Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення та використовувати їх для розв’язання типових задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
  • РН15 Використовувати мову(и), що вивчається(ються), в усній та письмовій формі, у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.

Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний, комунікативний (з використанням різних форм парної та групової роботи) пояснення, бесіда (інформативна, фронтальна), проблемно-пошуковий, особистісно-орієнтований, метод гри, , ситуативне моделювання, мозковий штурм, дискусія, коло ідей та ін.

Остання зміна: Saturday 13 January 2024 12:50 PM