Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти
Знаннєвий компонент: здобувач освіти називає суттєві ознаки понять «річка», «притока», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл», «річкова долина», «пороги», «водоспади»; наводить приклади річок; пояснює особливості живлення і режиму вод суходолу; знає і розуміє негативні наслідки паводків, повеней.
Діяльнісний компонент: здобувач освіти визначає залежність напряму і характеру течії річок від рельєфу, видів живлення та режиму вод суходолу від клімату; позначає на контурній карті річки Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі.
Ціннісний компонент: здобувач освіти оцінює роль води для життєдіяльності людини, вплив людини на різні частини гідросфери
Остання зміна: Tuesday 7 April 2020 13:03 PM