Анотація до курсу
Основна мета курсу «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)» – формувати професійно орієнтовану англомовну компетентність у монологічному мовленні студентів, розширювати їхні країнознавчі та лінгвокраїнознавчі знання, вміння використовувати навчальні та комунікативні стратегії для досягнення комунікативної мети – повідомити, переконати аудиторію чи співрозмовників, презентувати інформацію.
Під час викладання дисципліни реалізується методика формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму, особливостями якої є: професійні спрямованість змісту та процесу навчання студентів, комунікативність, використання автентичних матеріалів із різною формою подачі – друкованих, фонограм та відеофонограм, рефлективність навчального процесу, диференціація та інтеграція формування професійно-орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні з іншими компонентами англомовної комунікативної компетентності (диференціація передбачає формування окремих навичок, умінь, інтеграція – взаємопов’язане формування вмінь монологічного мовлення та навичок, а також формування компетентності в монологічному мовленні у взаємозв’язку з іншими компетентностями); інтеграція з дисциплінами фаху.
У запропонованому фрагменті е-курсу формування професійно орієнтованої компетентності в монологічному мовленні реалізується впродовж трьох етапів.
- На підготовчому передбачено розвиток мовленнєвих навичок студентів, їхньої стратегічної усвідомленості, розуміння структури та лінгвістичних особливостей монологу.
- На основному етапі здійснюється формування вмінь уживати мовленнєві формули та засоби міжфразового зв’язку, отримувати та узагальнювати інформацію з різних джерел, формувати вміння аналізувати, узагальнювати, структурувати інформацію, вдосконалювати мовленнєві навички та стратегічну усвідомленість.
- Завершальний етап націлений на розвиток умінь монологічного мовлення.