Опис фрагменту е-курсу з навчальної дисципліни "ІІ Іноземна мова (німецька)"

Зразок фрагменту е-курсу з навчальної дисципліни "ІІ іноземна мова (німецька)" підійде для дисциплін, що мають такі особливості:
  1. Кількість годин не важлива.
  2. Блочна/модульна/ урочна система викладу матеріалу (лекція-семінар/ урок).
  3. У навчальних програмах передбачено комбіновані заняття.
  • для самостійного вивчення нової теми;
  • для сценаріїв або вправ з моделювання/прийняття рішень;
  • для диференційованого перегляду з різними наборами питань у залежності від відповідей на попередні питання.

============================================================

Переваги створення  та використання курсів за поданим зразком:
  1. Чітка структура заняття;
  2. Модуль «Урок», завдяки встановленим переходам сам веде студента/учня по заняттю,;
  3. Основний теоретичний матеріал подано індуктивно, чітко, відібрана найважливіша інформація.
  4. Додатковий матеріал студент/учень може вивчати за бажанням;
  5. Студент/учень переходить до кожного наступного блоку заняття тільки після виконання тестових завдань. У разі неправильного виконання модуль «Урок» знову повертає його до вивчення теоретичного матеріалу.
  6. Окрім текстового матеріалу можна додавати схеми, таблиці, малюнки;
  7. Зручний перегляд теоретичного матеріалу;
  8. Відсутнє перенасичення файлами;
  9. Цікаві завдання подані QR  кодами та гіперпосиланнями, вони не є обов′язковими до виконання;

============================================================

Алгоритм створення курсу:
  1. Розподіляємо весь навчальний матеріал на блоки/модулі /теми відповідно до  навчальної програми.
  2. Секцію електронного навчального середовища перейменовуємо на тему заняття.
  3. Формулюємо цілі заняття й інструкцію для студентів та додаємо їх використавши модуль «Напис».
  4. Розділяємо навчальний матеріал заняття на невеликі логічно завершені частини. Скільки у вас буде таких частин, стільки вам буде потрібно створити «Сторінок»  у вашій лекції / уроці. 
  5. Придумайте після кожного блоку питання або декілька питань для перевірки розуміння матеріалу  і дозволу переходу до наступного блоку. 
  6. Додайте модуль «Урок».
  • У режимі редагування лекції/уроку додати «Вміст сторінки» (розділ) - записати туди перший блок навчального матеріалу - текст лекції/уроку зі схемами, ілюстраціями та  іншим, якщо це потрібно. 
  •  Додати сторінку із запитаннями. 

Примітка: кроки 4-5 повторити потрібну кількість разів. Лекція/ урок складається з сторінок - логічно завершених смислових фрагментів. Існує два основних типи сторінок.

 «Вміст сторінки (розділ)» -  сторінка, яка містить матеріал і кнопку  безумовних переходів до інших сторінок лекції/уроку.

«Сторінка запитання» - сторінка, що містить питання, варіанти відповідей, коментарі для варіантів відповідей, переходи для кожного варіанту відповіді.

  1. Додайте модуль «Завдання» з чітким поясненням домашнього завдання.
  2. Додайте модуль «Тест» для діагностики знань.

Примітка: у модулі «Урок». можна додати покликання на домашнє завдання та підсумковий тест.

 

Остання зміна: Sunday 14 February 2021 12:06 PM