У навчальному посібнику висвітлено питання загального ознайомлюваль- ного плану, що дозволяє зорієнтуватися в такій області інформатики, як ком- п'ютерна графіка. Розглянуто математичні та алгоритмічні основи подання об'єктів комп'ютерної графіки та питання ефективності обчислень трудоміст- ких операцій тривимірної графіки. Розглянуті прикладні пакети для роботи з растровими та векторними зображеннями. Па прикладах показується викорис- тання стандартних алгоритмів машинної графіки, інтерфейсних засобів, сучас- ного мультимедійного забезпечення тощо.
[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Комп'ютерна графіка: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів / Під. Ред. В.Є. Ходакова: ОЛДІ-плюс, 2019. - 584 с.
Навчальний посібник призначений для студентів, слухачів ФППК та викладачів вищих навчальних закладів. Може бути використаний для факультативного та самостійного підготування учнів середніх навчальних закладів. Розглянуто математичні основи, апаратне та програмне забезпечення, провідні технології та практичні застосування комп'ютерної графіки, рекомендовано навчальний практикум.
[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Костюкова Т.І. Інженерна графіка(практикум). Навчальний посібник. -Львів: «Новий Світ - 2000», 2022 - 365 с.
Навчальний посібник містить теоретичну частину для підготовки до виконання практичних робіт з інженерної графіки, а також збірник завдань до практичних робіт та методичні рекомендації щодо їх виконання, тести та контрольні роботи для перевірки теоретичних знань з інженерної графіки.
Система графічного проектування AutoCAD. Комп’ютерний практикум [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студентів спеціальності 144 «Теплоенергетика», освітньо-професійної програми «Промислова та муніципальна теплоенергетика і енергозбереження», освітньо- кваліфікаційного рівня «бакалавр». / Укладач: Н.О. Притула; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 57 с.
Метою посібника є закріплення знань, отриманих у процесі вивчення курсу, отримання практичного досвіду в результаті виконання комп’ютерного практикуму, в яких за відповідними індивідуальними завданнями студентам пропонується виконати роботи.