Структура за темами
- Іноземні мови
Іноземні мови
Основне призначення іноземної мови — сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб.
Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.
Основними комунікативними уміннями є:
- уміння здійснювати усномовленнєве спілкування (у монологічній і діалогічній формах);
- уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів;
- уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею;
- уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань;
- уміння адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння мовою іноземною;
- уміння використовувати у разі необхідності невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів.Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. Після закінчення 9-го класу учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня А2+. Цей рівень характеризує
результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджується із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
Завдання полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною
програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних
предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного
спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних
мов.Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• сприймання природи як цілісної системи;
• взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та її залежність від природних ресурсів;
• готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища на рівні свого регіону, держави та на глобальному рівні;
• уміння презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля та
забезпечення його сталого розвитку.
Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» сприяє формуванню
відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх
функціонування.
Засобами іноземних мов учнів орієнтують на уміння:
• давати обґрунтовану оцінку особливостям життєдіяльності в демократичному суспільстві,
презентувати свою роль у його розвитку;
• висловлювати свою громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі;
• дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та
полікультурному середовищі, обґрунтовуючи власні погляди конкретними прикладами із
життя світової спільноти.
Вивчення питань, що належать до змістової лінії «Здоров'я і безпека», виховує учня як
духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний
дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.
Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;
• усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
• дотримання правил дорожнього руху, правил поведінки на воді та в інших місцях.
Змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).
Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі;
• уміння розповідати про перспективи свого професійного вибору;
• готовність до прояву своєї обізнаності та свого ставлення до фінансових можливостей
сучасних професій
• уміння пояснювати особливості ощадливості та грамотного розподілу фінансів/грошей.Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Комунікативні види мовленнєвої діяльності
Комунікативні уміння
Рівні та дескриптори володіння іноземною мовою на кінець 9-го класу відповідно до Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання
Іноземна мова у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням
Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах
Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням та у загальноосвітніх навчальних закладах
В1
А2+
А2
Рецептивні
Усне сприймання
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення, зокрема короткі розповіді, на знайомі теми, що регулярно зустрічаються у школі, на дозвіллі тощо.
Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення чітке й повільне.
Розуміє фрази та вирази, що належать до сфер найближчих пріоритетів (напр., елементарна особиста інформація про сім’ю, покупки, місцеву географію), якщо мовлення чітке й повільне.
Зорове сприймання
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти, в яких викладено факти, що стосуються його/її сфери інтересів.
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.
Розуміє короткі прості тексти, що містять широковживану лексику, зокрема й інтернаціональні слова.
Інтеракційні
Усна взаємодія
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій, які виникають під час подорожі чи перебування у країні виучуваної мови. Без підготовки вступає у розмову на теми, що стосуються особистих інтересів, або теми, пов'язані з повсякденним життям (напр., сім'я, хобі, навчання, подорож, останні новини).
Спілкуюється досить легко у реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності. Веде прості повсякденні розмови без надмірних зусиль; ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях.
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми, що стосуються навчання і дозвілля. Здійснює дуже короткі соціальні контакти, проте рідко здатний зрозуміти достатньо, щоб підтримати розмову або виступати її ініціатором.
Писемна взаємодія
Пише особисті листи й записки з запитом або наданням простої актуальної інформації, пояснюючи те, що вважає важливим.
Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потереб.
Пише короткі прості записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.
Онлайн взаємодія
Здійснює онлайн обмін інформацією, який потребує простих пояснень на знайомі теми за умови доступу до онлайн інструментів.
Розміщує в мережі Інтернет дописи про події, почуття, досвід. Коментує дописи інших кореспондентів.
Спілкується онлайн на побутові теми, використовуючи мовні кліше. Розміщує в мережі Інтернет короткі описові дописи про повсякденну діяльність та почуття. Обмінюється простими коментарями з іншими дописувачами.
Здійснює спілкування у соціальних мережах на елементарному рівні. Дописує онлайн про свої почуття та діяльність, використовуючи мовні кліше. Реагує на коментарі інших кореспондентів словами подяки або вибачення.
Продуктивні
Усне продукування
Досить вільно описує один із багатьох предметів, що належать до кола його/її інтересів, упорядковуючи свій опис у лінійну послідовність.
Описує або представляє людей, розпорядок дня, смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень.
Описує або представляє людей, розпорядок дня, смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень.
Писемне продукування
Пише прості зв'язні тексти на різноманітні знайомі теми у межах своєї сфери інтересів, зв'язуючи низку окремих коротких елементів у лінійну послідовність.
Пише низку простих фраз і речень, з’єднаних простими словами-зв'язками, напр., «та/і/й», «але/проте» і «тому, що».
Пише низку простих фраз і речень, з’єднаних простими словами-зв'язками, напр., «та/і/й», «але/проте» і «тому, що».
Очікувана соціолінгвістична відповідність на кінець 9-го класу
Іноземна мова у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням
Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах
В1
А2+
Виконує та реагує на широкий спектр мовленнєвих функцій, використовуючи поширені засоби їх вираження в нейтральному регістрі.
Виконує і реагує на основні мовленнєві функції, такі як запит, надання та обмін інформацією, а також вираження своїх поглядів і ставлень простими засобами.
Усвідомлює основні правила ввічливості та діє у відповідності до них.
Спілкується просто, але ефективно, використовуючи загальновживані вирази та дотримуючись загальноприйнятих норм комунікативної поведінки.
Усвідомлює і звертає увагу на найважливіші відмінності між звичаями, звичками, правилами поводження, цінностями та ідеалами, характерними для власної спільноти та спільноти, мова якої вивчається.
Лінгвістична компетенція на кінець 9-го класу
Лінгвістичний діапазон
Іноземна мова у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням
Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах
Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням та у загальноосвітніх навчальних закладах
В1
А2+
А2
Загальний
Володіє достатнім лінгвістичним діапазоном з достатнім лексичним запасом для висловлювання на такі теми, як сім’я, хобі та інтереси, подорож, останні новини. Обмеженість лексики може спричиняти вагання, нерішучість, повторення, а іноді й труднощі у формулюваннях.
Володіє базовим лінгвістичним діапазоном, який дозволяє вправлятися у повсякденних передбачуваних ситуаціях, хоча зміст висловлювання може страждати через хезітаційні паузи для пошуку слів.
Володіє обмеженим діапазоном коротких елементарних завчених фраз для використання у передбачуваних життєвих ситуаціях з можливими труднощами та непорозумінням у непередбачуваних обставинах.
Продукує короткі повсякденні вислови для задоволення простих конкретних потреб.
Лексичний
Має достатній словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на більшість повсякденних тем: сім’я, хобі та інтереси, навчання, подорож, останні новини.
Має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях та на знайомі теми.
Має достатній словниковий запас для задоволення елементарних комунікативних потреб.
Граматичний
Вживає досить правильно поширені структури у передбачуваних ситуаціях.
Вживає прості структури правильно, але може допускати елементарні помилки. Зазвичай, те, що він/вона хоче сказати є зрозумілим.
Вживає прості структури правильно, але може допускати елементарні помилки. Зазвичай, те, що він/вона хоче сказати є зрозумілим.
Фонологічний
Вимова в цілому зрозуміла, інтонація та наголос апроксимовані як на рівні речення, так і на рівні слова.
Вимова в цілому досить зрозуміла, але співрозмовник може час від часу перепитувати.
Вимова знайомих слів зрозуміла, але відчувається вплив інших мов на наголос, ритм та інтонацію, що може порушити розуміння.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Затверджені наказом МОН України
№371 від 5.05.2008 року
Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.
Семестрове оцінювання з іноземної мови проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо).
Критерії оцінювання знань, навичок і умінь
Творча робота
12 — 0 помилок
9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 1-2 помилки
8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
7 — 6 помилок
4 — 9 помилок
1 — 12 помилок
Диктант
12 — 0 помилок
9 — 4 помилки
6 — 7 помилок
3 — 10 помилок
11 — 2 помилки
8 — 5 помилок
5 — 8 помилок
2 — 11 помилок
10 — 3 помилки
7 — 6 помилок
7 — 6 помилок
4 — 9 помилок
Переклад і тестування
100 % — 12 балів
68—75 % — 8 балів
36—43 % — 4 бали
92—99 % — 11 балів
60—67 % — 7 балів
28—35 % — 3 бали
84—91 % — 10 балів
52—59 % — 6 балів
20—27 % — 2 бали
76—83 % — 9 балів
44—51 % — 5 балів
12—19 % — 1 бал
При оцінюванні письмових робіт вчитель може використовувати Оцінку рубрик: 1.поділ на абзаци; 2. розкрив / не розкрив тему; 3.складність лексичних одиниць; 4.помилки на слововживання і правопис; 5.складність використовуваних граматичних структур; 6.кількість граматичних і пунктуаційних помилок. 7.Вчитель обов’язково мусить вказувати та оцінювати wordlimit -обмеження слова (кількість слів та речень в творчій роботі).
Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Аудіювання*
I. Початковий
1
Учень (учениця) розпізнає на слух найбільш поширені слова в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
2
Учень(учениця) розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
3
Учень (учениця) розпізнає на слух окремі прості непоширені речення й мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
II. Середній
4
Учень (учениця) розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, що звучать у нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому використаний знайомий мовний матеріал
5
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі
6
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися
III. Достатній
7
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної інформації, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації
8
Учень (учениця) розуміє основний зміст стандартного мовлення в межах тематики ситуативного мовлення яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно подану інформацію
9
Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст повідомлень і фактичну інформацію, подану в повідомленні
IV. Високий
10
Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись, а також основний зміст чітких повідомлень різного рівня складності
11
Учень (учениця) розуміє тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити в інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації
12
Учень (учениця) розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на слух подану фактичну інформацію в повідомленні
* Обсяг тексту, рівень складності, лексична та грамматична наповнюваність, тематика текстів формуються вчителем відповідно до Програмових вимог, для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
Читання*
I. Початковий
1
Учень (учениця) уміє розпізнавати та читати окремі вивчені слова на основі матеріалу, що вивчався
2
Учень (учениця) вміє розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі матеріалу, що вивчався
3
Учень(учениця) вміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу, що вивчався
II. Середній
4
Учень (учениця) уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, побудовані на вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
5
Учень (учениця) вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
6
Учень/учениця вміє читати з повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал
III. Достатній
7
Учень (учениця) уміє читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися; уміє знаходити потрібну інформацію в текстах інформативного характеру
8
Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, знаходити й аналізувати потрібну інформацію
9
Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, використовуючи словник, знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки
IV. Високий
10
Учень (учениця) вміє читати з розумінням основного змісту тексти, аналізує їх, розуміє прочитаний текст, установлюючи логічні зв'язки всередині речення та між реченнями
11
Учень (учениця) уміє читати тексти, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні зв'язки в рамках тексту та між його окремими частинами
12
Учень (учениця) уміє читати тексти, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. У повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту різного рівня складності
* Обсяг, тематика, характер текстів для читання визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
Говоріння*
I. Початковий
1
Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки
2
Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки
3
Учень (учениця) використовує в мовленні прості непоширені речення з опорою на зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на задану тему, допускає фонематичні помилки
II. Середній
4
Учень (учениця) уміє в основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при цьому використовуючи обмежений словниковий запас та елементарні граматичні структури. На запит співрозмовника дає елементарну оціночну інформацію, відображаючи власну точку зору
5
Учень (учениця) уміє в основному логічно побудувати невеличке монологічне висловлювання та діалогічну взаємодію, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних одиниць. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
6
Учень (учениця) упевнено розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову у відповідності з мовленнєвою ситуацією. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно
III. Достатній
7
Учень (учениця) уміє зв'язно висловлюватись відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити запитання та відповідати на них
8
Учень (учениця) уміє логічно висловитись у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а також у зв'язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи власне ставлення до предмета мовлення; уміє підтримувати бесіду, вживаючи короткі репліки. Учень в основному уміє у відповідності з комунікативним завданням використовувати лексичні одиниці та граматичні структури, не допускає фонематичних помилок
9
Учень (учениця) уміє логічно висловлюватись у межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, уживаючи розгорнуті репліки, у відповідності з комунікативним завданням використовує лексичні одиниці та граматичні структури, не допускає фонематичних помилок
IV. Високий
10
Учень (учениця) уміє без підготовки висловлюватись і вести бесіду
в межах вивчених тем, використовує граматичні структури й лексичні одиниці у відповідності з комунікативним завданням, не допускає фонематичних помилок
11
Учень (учениця) уміє логічно й у заданому обсязі побудувати монологічне висловлювання та діалогічну взаємодію, використовуючи граматичні структури й лексичні одиниці у відповідності до комунікативного завдання, не допускаючи при цьому фонематичних помилок
12
Учень (учениця) уміє вільно висловлюватись і вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуючись мовними та мовленнєвими засобами
*Обсяг монологічного висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична та граматична наповнюваність визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.
Письмо*Рівень навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень
Грамотність
Припустима кількість орфографічних помилок
Припустима кількість лексичних, граматичних і стилістичних помилок
I. Початковий
1
Учень (учениця) уміє писати вивчені слова, допускаючи при цьому велику кількість орфографічних помилок
8
9
2
Учень (учениця) уміє писати вивчені словосполучення
6
9
3
Учень (учениця) уміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений
6
8
II. Середній
4
Учень (учениця) уміє написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, допускаючи помилки, які ускладнюють розуміння тексту
6
6
5
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня різноманітність ужитих структур, моделей тощо
4-5
5
6
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей тощо
4-5
5
III. Достатній
7
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо
4
4
8
Учень (учениця) уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо
3
3
9
Учень (учениця) уміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо
3
2
10
Учень (учениця) уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, використовуючи достатню кількість ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо
2
1
IV. Високий
11
Учень (учениця) уміє написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов'язаних з повсякденним життям. Даються при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо)
1-2
12
Учень (учениця) уміє подати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури
* Обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість і рівень граматичної компетентності, наповнюваність визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу
Орієнтовні параметри оцінювання
Уміння
Клас
5
6
7
8
9
Усне сприймання (Аудіювання)
Обсяг прослуханого у запису тексту
1-2 хв
1-2 хв
2-3 хв
2-3 хв
2-3 хв
Зорове сприймання (Читання)
Обсяг у друкованих знаках (у межах)
200 слів
300
400
500
600
Усна взаємодія
(Діалог)
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)
4 репліки
5
6
6
7
Усне продукування (Монолог)
Обсяг висловлювання у реченнях (у межах)
4-5 речень
5-6
6-7
7-8
8-9
Писемне продукування (Письмо)
Обсяг писемного повідомлення у словах (у межах)
30-40 слів
40-50
50-60
60-70
70-80
- Unit 1 (All about me)
Unit 1 (All about me)
- Unit 2 (32)
Unit 2 (32)
Model village
Модельне село
Miss
Оминути
Visitor
Відвідувач
Explore
Досліджувати
Town
Місто
Village
Село
Site
Сайт
Football pitch
Футбольне поле
Track
Трек, доріжка, колія
Operate
Оперувати
Tunnel
Тунель
Cross
Перехрестя
Pass
Проходити
Past
Минуле
Bend down
нахилитись
Zoo
зоопарк
Miniature
Мініатюрний
Close
біля
Day trip
Одноденна поїздка
1. Read the text on SB p. 32 again
2. Learn new words
- Unit 2 (Grammar)
Unit 2 (Grammar)
- Unit 2. Places in school
Unit 2. Places in school
To write an email describing your school (in your copy books)
- Unit 2 Types of houses
Unit 2 Types of houses
To learn 4 proverbs
To learn new words (VB 2)
- Unit 2 (Control Paper)
Unit 2 (Control Paper)
Виконану роботу скиньте на email (як word документ або фото)
kukharuk20000@gmail.com
- Unit 3 (42-43)
Unit 3 (42-43)
- to get up
- to wake up
- to make one’s bed
- to do morning exercises
- to take a shower
- to brush one’s hair
- to dress
- to put on
- to have breakfast
- to take a bus
- It takes me 40 minutes to…
- to have 3-4 lessons
- to be over
- to have dinner
- substantial
- canteen
- to have a snack
- to have a short rest
- to do homework
- to have some troubles with English
- to go for a walk
- to have supper
- to go to bed
- вставать
- будить
- застилать кровать
- делать зарядку
- принимать душ
- расчёсывать волосы
- одеваться
- надевать
- завтракать
- ехать на автобусе
- у меня занимает 40 минут чтобы…
- иметь 3-4 пары
- заканчиваться
- обедать
- существенно
- столовая
- перекусить
- передохнуть
- делать уроки
- у меня нелады с английским
- идти гулять
- ужинать
- идти спать
- Hands up, hands down
- Hands on hips, turn around
- Bend left, bend right
- 1,2,3 Hop!
- 1,2,3 Stop!
- Stand still! Sit down!
- Unit 3 Present Simple
Unit 3 Present Simple
- Unit 3 (44-45)
Unit 3 (44-45)
Send Screen to your teacher
- Unit 3 (46-47)
Unit 3 (46-47)
- Unit 3 (38)
Unit 3 (38)
Заповніть пропуски. Перетягніть потрібну фразу у пропущене місце.
Заповніть пропуски. Перетягніть потрібну фразу у пропущене місце.
Напишіть діалог, заповнюючи пропуски своїми ідеями.
На основі попередньої вправи напишіть свій діалог (не менше 10 реплік).
- Unit 3 (39)
Unit 3 (39)
- Easter
Easter
Watch the presentation. Learn the words and phrases. Sing songs (they are in the presentation).
- Unit 3. Test
Unit 3. Test
- Unit 3 (51)
Unit 3 (51)
- Unit 3. Test preparation
Unit 3. Test preparation
- Unit 3 Control Paper
Unit 3 Control Paper
Do the test
Send it to your teacher's email
mariachamarnyk@gmail.com
- Final Tests
Final Tests
- Секція 21
Секція 21