Структура за темами
- Загальне
Загальне
Дисципліна викладається на 3 курсі для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування".
Форма контролю - залік.
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
Дисципліна «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання» належить до вибіркових освітніх компонент за вибором студента освітньо-професійної програми підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування.
Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни у навчальних планах підготовки фахових молодших бакалаврів визначений вимогами ОПП і становить 2,5 кредити ЄКТС (75 академічних годин).
Метою вивчення дисципліни «Фінансова діяльність суб’єктів господарювання» є набуття здобувачами освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо здійснення фінансової діяльності суб’єктів господарювання.
Завданням навчальної дисципліни є:
- вивчення змісту і напрямків фінансової діяльності суб’єктів господарювання;
- оволодіння методами та інструментами фінансування суб’єктів підприємництва;
- оцінювання вартості підприємства;
- формування дивідендної політики;
- формування фінансового контролю.
Зміст навчальної дисципліни забезпечує формування наступних компетентностей, які визначенні освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування»:
Загальні компетентності:
ЗК 5. Знання і розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 6. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 10. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність.
Спеціальні (фахові) компетентності:
СК 1. Здатність використовувати теоретичний і методичний інструментарій фінансової, економічної, математичної, статистичної, правової та інших наук для розв’язання складних завдань у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 2. Здатність здійснювати професійну діяльність, згідно з вимогами законодавства.
СК 4. Розуміння принципів організації фінансових відносин.
СК 6. Здатність складати й аналізувати фінансову звітність.
СК 7. Здатність самостійно виконувати складні завдання у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 11. Здатність підтримувати належний рівень знань та постійно підвищувати рівень професійної підготовки у сфері фінансів, банківської справи та страхування
СК 12. Здатність здійснювати аналіз інформаційного ринку з урахуванням особливостей потреб інформаційних продуктів і послуг у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
Після завершення даного курсу здобувач освіти набуває та/або здатний продемонструвати наступні програмні результати навчання:
РН 03. Знати економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, що існують між фінансовими процесами та економічними явищами.
РН 05. Дотримуватися вимог законодавства для забезпечення правомірності професійних рішень.
РН 06. Застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності для розв’язання професійних завдань.
РН 09. Вміти розв’язувати складні задачі у спеціалізованих сферах професійної діяльності.
РН 11. Формувати й аналізувати форми фінансової звітності та правильно інтерпретувати отриману інформацію.
РН 15. Виявляти навички самостійної роботи та роботи в команді, демонструвати гнучке мислення, відкритість до нових знань.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, продуктивно-практичний, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, дерево рішень, відпрацювання навичок, розв’язування практичних задач, самостійне спостереження, аналіз конкретних ситуацій, тестування). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
- вивчення змісту і напрямків фінансової діяльності суб’єктів господарювання;
№ з/п
Назва розділу, модуля, теми програми
Програмні результати навчання
Обсяг годин за навчальним планом
Всього
з них:
ауди-торних
самос-тійних
1
2
3
4
5
6
Змістовий модуль 1. Зміст фінансової діяльності суб’єктів господарювання та форми фінансування
48
24
24
1
Основи фінансової діяльності суб’єктів господарювання
Знати економічну термінологію, вміти пояснювати базові концепції управління фінансовою діяльністю, розрізняти і систематизувати фінансові операції щодо різних видів діяльності, організовувати процеси управління фінансами суб’єктів господарювання. Розуміти економічну сутність капіталу та його роль у забезпеченні діяльності суб’єкта господарювання. Характеризувати джерела залучення капіталу. Аналізувати переваги і недоліки різних джерел залучення капіталу.
8
4
4
2
Особливості фінансування підприємств різних форм організації бізнесу
Знати критерії прийняття рішення про вибір правової форми організації бізнесу. Розуміти особливості фінансування суб’єктів підприємництва залежно від організаційно-правової форми господарювання. Вміти обґрунтовано приймати рішення про вибір правової форми організації бізнесу.
8
4
4
3
Формування власного капіталу підприємств
Володіти основами формування фінансової структури власного капіталу суб’єктів господарювання. Знати особливості формування зареєстрованого (пайового) капіталу суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм. Вміти відобразити у фінансовій звітності формування та трансформацію власного капіталу. Аналізувати структуру 1 розділу Пасиву балансу.
8
4
4
4
Самофінансування підприємства
Оцінювати внутрішні джерела фінансування діяльності підприємств. Аналізувати джерела фінансування в розрізі операційної та інвестиційної діяльності. Вміти визначати основні тенденції фінансування та фактори, які впливають на їх пріоритетність. Розуміти поняття приховані джерела фінансування. Аналізувати стан прозорості та достовірності відображення внутрішніх джерел фінансування. Розраховувати показники Cash-flow.
8
4
4
5
Дивідендна політика підприємства
Розуміти сутність та мету дивідендної політики підприємства. Вміти визначати фактори, що впливають на формування дивідендної політики підприємства.
Оперувати показниками оцінки ефективності дивідендної політики підприємства. Розуміти вплив вибору дивідендної політики на розвиток фірми. Розрізняти форми виплати дивідендів.8
4
4
6
Фінансування підприємства за рахунок запозичених ресурсів
Оцінювати зовнішні джерела фінансування діяльності підприємств. Вміти визначати основні тенденції фінансування та фактори, які впливають на їх пріоритетність. Розрізняти різновиди позичкового капіталу. Розуміти місце залученого капіталу у структурі фінансування підприємства.
8
4
4
Змістовий модуль 2. Специфічні аспекти фінансової діяльності суб'єктів господарювання
27
14
13
7
Фінансова діяльність на етапі реорганізації підприємства
Засвоїти нормативно-правові та фінансово-економічні передумови реорганізації підприємств. Знати фінансовий механізм укрупнення, розукрупнення та перетворення суб’єктів господарювання.
8
4
4
8
Фінансове інвестування підприємства
Знати особливості фінансових інвестицій як активної форми ефективного використання вільного капіталу. Розуміти форми та стратегічні напрями фінансового інвестування. Вміти застосовувати методи оцінка ефективності фінансового інвестування. Знати місце фінансових інвестицій у інвестиційній діяльності підприємства та різновиди інструментів. Аналізувати дохідність інвестиційного портфелю в часі. Розрізняти довго- і короткострокові фінансові інвестиції у фінансовій звітності.
8
4
4
9
Оцінювання вартості підприємства
Володіти практичними навичками з
правового та інституційного забезпечення оцінювання вартості майна підприємств. Знати механізм оцінювання вартості майна. Вміти оцінити фінансовий стан підприємства та його вартість. Аналізувати зміну вартості цілісного майнового комплексу від переоцінки окремих активів. Розуміти різницю між ринковою і балансовою вартістю.8
4
4
10
Фінансовий контролінг на підприємстві
Знати концепції фінансового контролінгу.
Володіти практичними навичками
прийняття обґрунтованих управлінських рішень на основі інформації контролінгової системи і організації фінансового контролінгу на підприємстві. Розрізняти інструменти стратегічного та оперативного контролінгу. Аналізувати фінансовий стан підприємства за різними методами контролінгу.3
2
1
ВСЬОГО
75
38
37
Для якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінарські та практичні заняття, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, продуктивно-практичний, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, дерево рішень, відпрацювання навичок, розв’язування практичних задач, самостійне спостереження, аналіз конкретних ситуацій, тестування). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Під час проведення лекційних занять необхідна активна участь студентів в обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції. Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, застосовуються на практичних, семінарських заняттях шляхом виконання творчих завдань, практичних задач та представлення результатів роботи перед аудиторією.
Матеріали лекцій, питання для обговорення, інструкційні матеріали та індивідуальні завдання для підготовки до семінарських занять, конкретні вимоги до окремих тем та контролю знань подані у відповідному Е-НМКД дисципліни за адресою: http://moodle.gi.edu.ua/course/view.php?id=225#section-0
Основним завданням самостійної роботи студентів є набуття навичок самостійного опрацювання фахових інформаційних джерел та оволодіння практичними навичками застосування методів та прийомів фінансової діяльності суб'єктів господарювання.
Самостійна робота студентів організовується шляхом видачі переліку питань і практичних та ситуаційних завдань з кожної теми, які не виносяться на аудиторне опрацювання. Крім того, по деяких темах передбачається написання рефератів, міні-проєктів.
Обсяг самостійної роботи визначається кількістю годин, передбачених робочою програмою.
Контроль виконання самостійної роботи проводиться в таких формах:
- опитування на семінарських заняттях;
- контрольні питання;
- тестові завдання;
- практичні задачі;
- реферативні повідомлення.
Рівень самопідготовки студентів, згідно запропонованої тематики самостійної роботи, відбивається на рівні вивчення навчальної дисципліни загалом.
Діагностика знань, умінь та навичок студентів полягає в оцінювані рівня сформованих загальних та фахових компетентностей, дає змогу з’ясувати ступінь опанування тем дисципліни та рівень підготовки здобувачів освіти до професійної діяльності.
Оцінювання знань здобувачів освіти з навчальної дисципліни здійснюється за 4-бальною шкалою, шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль,
- підсумковий контроль.Поточний контроль здійснюється під час проведення лекційних та семінарських занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання практичних завдань.
Ключовими формами та методами демонстрації студентами результатів навчання при поточному контролі є:
- робота в малих групах спільне опрацювання групою студентів окремих проблемних питань з наступною демонстрацією результатів та засвоєння навчального матеріалу;
- презентація - виступи перед аудиторією для висвітлення окремих питань, індивідуальних завдань, реферативних досліджень, захист міні-проектів тощо;
- евристична бесіда - викладач вміло поставленими запитаннями спонукає студентів самостійно на основі їхніх знань, уявлень, життєвого досвіду, спостережень приходити до певних висновків, формулювати поняття і правила;
- мозковий штурм - метод пошуку нових ідей і рішень, стимулює творче мислення студентів при вирішенні проблеми.
- дискусія - обґрунтування власної позиції у вирішенні проблемних питань;
- тести - містить питання з варіантами відповідей стосовно певної теми, або декількох тем дисципліни;
- контрольні роботи - включають як перевірку теоретичних положень курсу, так і розв’язування практичних завдань. Контрольна робота може містити тестові завдання, виконується на основі знань, вмінь і навичок, отриманих у процесі вивчення теми, декількох тем чи дисципліни в цілому.
Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, який виставляється на останньому занятті на основі поточних оцінок (атестацій) і передбачає перевірку рівня сформованості програмних результатів навчання: розуміння студентом теоретичного та практичного програмного матеріалу в цілому, здатності комплексно, творчо використовувати накопичені знання та уміння, формувати власне ставлення до певної проблеми, обґрунтовувати свою фахову позицію, розв’язувати практичні задачі тощо.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі освіти повинні знати: основи фінансової діяльності суб'єктів господарювання; порядок формування власного капіталу підприємства; класифікацію внутрішніх джерел фінансування підприємств; зміст, призначення та основні завдання дивідендної політики підприємства; порядок фінансування підприємств за рахунок позичкового капіталу; фінансові аспекти реорганізації підприємств; необхідність, завдання та принципи оцінки вартості капіталу; фінансовий контролінг на підприємстві; порядок фінансової інвестиційної діяльності підприємств; особливості фінансової діяльності суб'єктів господарювання різних форм власності і галузевої спрямованості.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі освіти повинні вміти: поєднувати специфіку галузі, форм власності підприємств, особливості виробничого процесу з кінцевими результатами фінансової діяльності; обґрунтовувати фінансові рішення і критерії оцінки їх ефективності; визначати потребу у короткострокових та довгострокових кредитах; оцінювати кредитоспроможність позичальника; оформляти фінансову звітність підприємства; визначати ефективність дивідендної політики підприємства; нараховувати дивіденди по акціях, проценти по облігаціях та проводити їх оподаткування; здійснювати оцінку вартості майна підприємства; відображати вартість фінансових інвестицій у звітності підприємства.
Залік з даної дисципліни проводиться після закінчення її вивчення, до початку екзаменаційної сесії і не передбачає обов'язкову присутність студентів.
Залік виставляється на останньому занятті за умови виконання усіх видів робіт, завдань, передбачених навчальним планом на семестр з даної навчальної дисципліни, студенти відвідали усі, передбачені програмою навчальної дисципліни аудиторні заняття, або відпрацювали пропущені з поважних причин заняття, та отримали за поточну успішність впродовж семестру оцінку, не меншу «3».
Система оцінювання сформованих компетентностей у студентів враховує види занять, які згідно з програмою навчальної дисципліни передбачають лекційні, семінарські, а також виконання самостійної роботи.
Студенти як відповідальні учасники освітнього процесу дотримуються норм академічної доброчесності, усвідомлюють наслідки її порушення, що визначаються Положенням про академічну доброчесність у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола. Списування під час контрольних заходів заборонені (в т.ч. із використанням мобільних девайсів). У разі виявлення списування, студенту виставляється незадовільна оцінка за даний контрольний захід.
Знання студентів оцінюється за такими критеріями:
Оцінка «відмінно» виставляється студенту, який
- повністю оволодів програмним матеріалом, точно й повно висвітлив питання;
- виявив творчу самостійність, знання спеціальної літератури, тверді переконання та вміння їх захищати, високу комунікативну культуру, уміння робити практичні висновки;
- на семінарських заняттях показав достатній рівень розвитку умінь і навичок точного застосування знань.
Оцінка «добре» ставиться за тих же умов. Відмінність у знаннях студента полягає в дещо обмеженому й звуженому прояві тих же якостей, які слугують критерієм відмінної оцінки – творча самостійність, знання літератури тощо. Але вже немає тієї свободи викладу матеріалу, як у першому випадку, можуть допускатися окремі помилки, що легко виправляються самим студентом під час бесіди.
Оцінка «задовільно» виставляється за повне знання програми та за виконання завдань. У цьому випадку студент може й не виявити самостійності суджень. Відчувається, що він дещо просто «завчив», однак навчальний матеріал він загалом знає. Має певне уявлення про вимоги практики, може знайти нові приклади або умови застосування знань на практиці. Знає літературу, але, можливо, не всю і не може дати достатньої критичної оцінки. Володіє необхідними вміннями. Можливі недоліки в аспекті комунікативної культури.
Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо студент не має повних знань. Студент виявив неспроможність висвітлити питання чи питання висвітлені неправильно, безсистемно, з грубими помилками, відсутні розуміння основної суті питань, висновки, узагальнення. Навчальної літератури зовсім не знає.
Відвідування занять є обов’язковим. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, проходження медичних оглядів, участь в змаганнях, олімпіадах тощо) відсутність студентів на занятті повинна мати документальне підтвердження.
Пропущені заняття та незадовільні оцінки (поточний контроль, модульний контроль) повинні бути відпрацьовані згідно графіку консультацій викладача.
До початку заліково-екзаменаційної сесії студенти повинні виконати усі підсумкові контрольні заходи і отримати по кожному із змістовних модулів позитивні оцінки.
Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів.
Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
- Васильчук І.П., Якимчук Т.П., Крупська Н.Є. Фінансова діяльність суб’єктів підприємництва: Навчально-методичний посібник. Львів: “Магнолія-2006”, 2018. 336с.
- Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV URL: http://zakon.rada.gov.ua/
- Квасницька Р.С. Фінансова діяльність суб’єктів підприємництва: навч. посібник. Львів: «Магнолія 2006», 2018. 632 с.
- Кравчук О. М., Лещук В. П. Фінансова діяльність суб’єктів підприємництва: Навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2017. 504 с.
- Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Про акціонерні товариства : Закон України від 17.09.08. № 514-VI URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Про господарські товариства: Закон України від 19 верес. 1991 р., № 1576-ХП URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Про цінні папери і фондовий ринок: Закон України від 23 лют. 2006 p. № 480-IV. URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» : наказ Міністерства фінансів України від 7.02.2013 № 73. URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю: Закон України від 06.02.2018 р. № 2275-VIII URL: http://zakon.rada.gov.ua
- Скоропад І. С., Курило О. Б., Чубка О. М., Дідух О. В. Фінансова діяльність суб’єктів підприємництва. Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 344 с.
- Терещенко О. О. Фінансова діяльність суб’єктів господарювання: Навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2019. 554 с.
- Філіна Г.І. Фінансова діяльність суб’єктів господарювання. Навч. пос. Київ: ДП «Вид. дім «Персонал», 2019. 424 с.
- Змістовий модуль 1. Зміст фінансової діяльності суб’єктів господарювання та форми фінансування
Змістовий модуль 1. Зміст фінансової діяльності суб’єктів господарювання та форми фінансування
- ТЕМА 1. ОСНОВИ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
ТЕМА 1. ОСНОВИ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
- ТЕМА 2. ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РІЗНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ
ТЕМА 2. ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РІЗНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 3. ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
ТЕМА 3. ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 4. САМОФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
ТЕМА 4. САМОФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 5. ДИВІДЕНДНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ТЕМА 5. ДИВІДЕНДНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 6. ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ЗАПОЗИЧЕНИХ РЕСУРСІВ
ТЕМА 6. ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ЗАПОЗИЧЕНИХ РЕСУРСІВ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Змістовий модуль 2. Специфічні аспекти фінансової діяльності суб'єктів господарювання
Змістовий модуль 2. Специфічні аспекти фінансової діяльності суб'єктів господарювання
- ТЕМА 7. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЕТАПІ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ТЕМА 7. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЕТАПІ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 8. ФІНАНСОВЕ ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
ТЕМА 8. ФІНАНСОВЕ ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 9. ОЦІНЮВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ТЕМА 9. ОЦІНЮВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ТЕМА 10. ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛІНГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ТЕМА 10. ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛІНГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Виконайте завдання наведені у розділі "семінарське заняття". Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ