Глосарій


Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

М

Маркетингові дослідження споживчого ринку

це комплекс дослі­джень, що дають змогу сегментувати сукупність споживачів музейного продукту на профільні групи, а відтак — визначати та формувати (актуа­лізувати) інтереси цих споживацьких груп та пропонувати оптимальні схеми диференційованого задоволення їхніх культурних потреб.


Маркетингова стратегія музею

це концепція і план конкретної поведінки на ринку з метою поширення інформації про себе, популяри­зації свого продукту серед громадськості, підтримування й розвитку власного позитивного іміджу, пошуку нових груп потенційних спожи­вачів музейного продукту та загалом заходи зі зміцнення своїх позицій у суспільстві на довготермінову перспективу.


Маршрут екскурсії

це оптимальний шлях проходження екскур­сійної групи. Вимоги до маршруту: логічна послідовність об'єктів; за­безпечення екскурсійного показу; атрактивність.


Меморіал

архітектурний ансамбль, споруджений на честь істо­ричної події, що включає, як правило, архітектурні форми та монумен­тальну скульптуру. Меморіали зводяться на місці, де відбулася історич­на подія, або поблизу нього.


Меморіальні музеї

це музеї, присвячені пам'яті видатних політич­них, державних і військових діячів, учених, письменників, композиторів, художників тощо, вони створюються на базі пам'ятних комплексів, які охороняються державою: садиб, будинків, квартир, пов'язаних з життям і діяльністю видатних осіб; окремий вид музеїв історичного профілю.


Методична розробка екскурсії

це документ, що визначає техно­логію застосування методичних прийомів у відповідності до особливо­стей екскурсійного маршруту. Включає такі елементи екскурсії: марш­рут, зупинки, об'єкт показу, тривалість, назва підтем та перелік основ­них питань, організаційні вказівки, методичні вказівки.