Новини
Соціологія масової комунікації — навчальна дисципліна, що вивчає закономірності масових інформаційних явищ і процесів, діяльність соціальних інститутів, що виробляють та поширюють контент в засобах масової комунікації, з мас-медіями включно.
Конкретизація проведення занять, покликання на заняття на платформі Zoom, презентація тем, які аналізуються згідно із робочою програмою курсу, деталізація індивідуальних завдань, умов їх виконання та персоналізація консультацій здійснюються у viber-групі, яка узгоджується зі студентами та створюється адміністратором з числа студентів академічної групи.
Самостійні практичні роботи приймаються на електронну скриньку викладача bubabu@meta.ua; виходячи із статусу цих робіт як "індивідуальних", ці роботи є конфіденційними та підлягають аналізові виключно зі студентом - автором виконаного завдання. Оцінювання роботи здійснюється паралельно із аргументацією оцінки.
Статус | Обговорення | Почато користувачем | Останнє повідомлення | Відповідей | Дії |
---|---|---|---|---|---|
|
|
0 |
|
||
Робоча програма
Заблоковано
|
|
|
0 |
|
|
Робоча програма
Заблоковано
|
|
|
0 |
|