Структура за темами
- Загальне
Загальне
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
Дисципліна «UI/UX дизайн» призначена для вивчення теорії та інструментів, які використовуються при розробці дизайну інтерфейсів додатків і сайтів, а також практичних методів розробки цих інтерфейсів.
Області діяльності UI дизайнерів та UX дизайнерів, теорія дизайну, основні принципи та методи визначення пріоритетів, взаємозв'язків, сценаріїв, принципів навігації, дослідження користувацького досвіду та формування «шляху користувача», аналіз сайтів з точки зору поліпшення дизайну і збільшення конверсії, компоненти і плагіни для проектування адаптивного дизайну, створення інтерактивних прототипів.
Формування теоретичної бази знань щодо проектування інтерфейсів, де однаково важливо як зручність їх використання, так і зовнішній вигляд, та закріплення отриманих знань на практиці. Структура курсу побудована таким чином, щоб максимально підготувати студентів до реальних задач, тому в ньому розглядаються сучасні підходи до розробки дизайну інтерфейсів, а також враховуються актуальні тренди.
МОДУЛЬ І. UI ДИЗАЙН
Тема 1. Теорія дизайну. UI дизайн. Введення в проектування UХ.
Тема 2. Інструменти дизайнера: Figma та Photoshop.
Тема 3. Теорія кольору. Композиція в дизайні.
Тема 4. Типографіка та особливості її використання.
Тема 5. Анімація взаємодії.
МОДУЛЬ ІI. UХ ДИЗАЙН. ЗАСТОСУВАННЯ БАЗОВИХ ПРИНЦИПІВ У СТВОРЕННІ ІНТЕРФЕЙСІВ
Тема 6. Основи UХ дизайну.
Тема 7. Прототипування як спосіб перед-проектного дослідження.
Тема 8. Дизайн-дослідження.
Тема 9. Елементи інтерфейсу користувача.
Тема 10. Використання сітки у дизайні.
Тема 11. Кросплатформність.
Тема 12. Евристики юзабіліті. Accessibility дизайн.
Для якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Основними методами формування фахових компетентностей при проведенні аудиторних занять є пояснювально-ілюстартивні та наочні, інтерактивні (дискусія, мозковий штурм, інтерактивні презентації, тестування) та практичні (розбір практичних ситуацій, відпрацювання навичок, виконання практичних та лабораторних робіт). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Під час проведення лекційних занять необхідна активна участь студентів в обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції. Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, застосовуються на практичних, семінарських заняттях та лабораторних роботах шляхом розв’язування практичних задач, виконання індивідуальних практичних завдань з використанням спеціалізованого програмного забезпечення та представлення результатів роботи перед аудиторією.
Ключова роль відводиться формуванню практичних навичок шляхом виконання різнорівневих індивідуальних та групових завдань, які в свою чергу поділяються на навчальні, контролюючі, пошуково-дослідницькі.
Матеріали лекцій, питання для обговорення, інструкційні матеріали та завдання для практичних, лабораторних робіт, індивідуальні завдання для підготовки до семінарських занять, конкретні вимоги до окремих тем та контролю знань подані у відповідному Е-НМКД дисципліни за адресою http://moodle.gi.edu.ua/course/view.php?id=1431.
Основним завданням самостійної роботи студентів є набуття навичок самостійного опрацювання фахових інформаційних джерел та оволодіння практичними навичками застосування методів та прийомів інженерної графіки.
Самостійна робота студентів організовується шляхом видачі переліку питань і практичних завдань з кожної теми, які не виносяться на аудиторне опрацювання. Крім того, по деяких темах передбачається написання рефератів, міні-проектів.
Обсяг самостійної роботи визначається кількістю годин, передбачених робочою програмою.
Контроль виконання самостійної роботи проводиться в таких формах:
- опитування на семінарських заняттях;
- контрольні питання до лабораторних робіт;
- практичні завдання підвищеного рівня складності;
- реферативні повідомлення.
Рівень самопідготовки студентів, згідно запропонованої тематики самостійної роботи, відбивається на рівні вивчення навчальної дисципліни в цілому.
Діагностика знань, умінь та навичок студентів полягає в оцінювані рівня сформованих загальних та фахових компетентностей, дає змогу з’ясувати ступінь опанування тем дисципліни та рівень підготовки здобувачів освіти до професійної діяльності.
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється за 4-бальною шкалою, шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль,
- підсумковий контроль.Поточний контроль здійснюється під час проведення лекційних, семінарських та практичних занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання завдань.
Ключовими формами та методами демонстрації студентами результатів навчання при поточному контролі є:- захист лабораторних робіт: демонстрація результатів виконання завдань із обгрунтуванням обраних методів та інструментів;
- презентація - виступи перед аудиторією для висвітлення окремих питань, індивідуальних завдань, реферативних досліджень, захист міні-проектів тощо;
- дискусія - обґрунтування власної позиції у вирішенні проблемних питань;
- кейс-метод - аналіз конкретних ситуацій, що дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності;
- тести - містить питання з варіантами відповідей стосовно певної теми, або декількох тем дисципліни;
- контрольні роботи - включають як перевірку теоретичних положень курсу, так і розв’язування практичних завдань. Контрольна робота може містити тестові завдання та практичні задачі, виконується на основі знань, вмінь і навичок, отриманих у процесі вивчення теми, декількох тем чи дисципліни вцілому.
Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку – форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з навчальної дисципліни на підставі поточного контролю та формується як седеньоарифметичне значення всіх поточних оцінок студента на останньому занятті за умови відсутності негативних оцінок за лабораторні роботи.
Студенти як відповідальні учасники освітнього процесу дотримуються норм академічної доброчесності, усвідомлюють наслідки її порушення, що визначаються Положенням про академічну доброчесність у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола. Списування під час контрольних заходів заборонені (в т.ч. із використанням мобільних девайсів). У разі виявлення списування, студенту виставляється незадовільна оцінка за даний контрольний захід.
Відвідування занять є обов’язковим. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, проходження медичних оглядів, участь в змаганнях, олімпіадах тощо) відсутність студентів на занятті повинна мати документальне підтвердження.
Пропущені заняття та незадовільні оцінки (поточний контроль, модульний контроль) повинні бути відпрацьовані згідно графіку консультацій викладача.
До початку заліково-екзаменаційної сесії студенти повинні виконати усі підсумкові контрольні заходи і отримати по кожному із змістовних модулів позитивні оцінки.
Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів.
Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
1. https://www.coursera.org/specializations/ui-ux-design – спеціалізація "UI/UX дизайн" від Каліфорнійського інституту мистецтв
2. https://www.coursera.org/learn/user-experience-design – введення в UX дизайн від Технологічного інституту Джорджії
3. https://medium.com/ux-crash-course/ux-16ff8b55235f – базовий курс UX | medium
4. https://www.udacity.com/course/intro-to-the-design-of-everydaythings--design101 – Дон Норман: Дизайн звичних речей
5. https://www.codecademy.com/learn/make-a-website – інтерактивний курс школи програмування і вебдизайну «Створи вебсайт»
6. https://www.coursera.org/learn/responsive-web-design – курс по адаптивному вебдизайну від Лондонського університету "Адаптивний вебдизайн"
7. https://www.udacity.com/course/ux-design-for-mobile-developers-- ud849 – курс по вебдизайну і створення мобільних додатків на Android "UX дизайн для мобільних розробників
- Секція 1
Секція 1
- Секція 2
Секція 2
- Секція 3
Секція 3