Самостійна робота

СОЦІАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ СТУДЕНТСЬКИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧАСТИНИ СУЧАСНОГО МЕДІАПРОСТОРУ У представленій статті авторами здійснюється аналіз студентських засобів масової комунікації як невід’ємної частини сучасного медіапростору. Вивчаються проблеми використання нових соціально-комунікаційних форм, залучення коштів від міжнародних грантів, а також переходу студентських ЗМК у формат сучасних інтернет-видань. Розглядаються різні наукові підходи до визначення змісту поняття «медіапростір» та його основних складників. Виділено особливості створення та функціонування сучасних студентських ЗМК в Україні. Визначено основні функції, що виконує студентська преса: інформаційну, культурну, комунікаційну, виховну та організаційну. Визначено головні завдання студентської журналістики, а саме: підготовку та поширення достовірної інформації, допомогу в реалізації у вибраній професії, сприяння позитивним змінам у суспільстві, формування національно-свідомого покоління, поваги до інших націй та народностей. Констатовано недостатнє осягнення загальної мети діяльності студентських видань, обмежений діапазон тем, що висвітлюються, практична відсутність участі у формуванні контенту видань студентами-іноземцями, що навчаються у вітчизняних вищих навчальних закладах. Презентовано проєкт «Журнал Студентський помічник» – друковане та інтернет-видання для студентів Університету митної справи та фінансів –як некомерційне комунікативне видання, що дозволить студентам представляти свої інтереси та захищати власні права. Надано рекомендації щодо планування та моделювання студентських видань, необхідності дослідження проблемних соціальних питань, підготовки матеріалів суспільного, наукового та патріотично-виховного характеру. Редакціям студентських видань рекомендовано розширювати коло інтересів та зацікавлень молоді, об’єднувати навколо себе активну аудиторію, що здатна осмислювати сучасні процеси у суспільстві та виробляти свою громадянську позицію.

Клацніть посилання https://philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/1_2021/part_3/45.pdf щоб відкрити ресурс.