Структура екзамену

Екзаменаційне випробування складається з письмового/комп’ютерного тесту та усної відповіді.

Письмовий/комп’ютерний тест містить завдання для перевірки оволодіння студентами навичок (аудіювання, читання та використання мови)

Усна відповідь передбачає перевірку навичок усного мовлення у формі двох завдань: комунікації на попередньо задану тему та ситуативного мовлення.

 

  Критерії оцінювання екзамену

Письмова частина/ комп’ютерний тест

Структурні складові екзамену

 

Види завдань

Рекомендована шкала оцінювання

 

Аудіювання -

перевірка навичок розуміння та сприймання на слух невідомого тексту у природному та/або пришвидшеному темпі мовлення

- глобальне розуміння та сприймання на слух загального змісту повідомлення

 

 

 

 

 

30

-детальне розуміння та сприймання на слух окремих фактів, специфічних деталей невідомого тексту

- уміння аналізувати, узагальнювати та оцінювати прослухану інформацію, критичне визначення власного ставлення до почутого

 

 

Читання -

перевірка навичок читання та повноти розуміння тексту

Завдання для перевірки переглядового/ ознайомлюючого читання та розуміння загального змісту тексту.

 

 

 

 

30

Завдання пошукового читання та розуміння окремих фактів та деталей змісту тексту.

Завдання на визначення рівня умінь аналізувати, узагальнювати та оцінювати прочитану інформацію, критичне визначення власного ставлення до прочитаного.

 

Використання мови

 

(3 завдання по 5 питань у кожному)

Завдання  для перевірки навичок використання граматичних структур, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять

 

 

 

 

 

 

 

15

Завдання на визначення діапазону словникового запасу (у тому числі термінології),  мовних форм, властивих для офіційних та розмовних реєстрів

Завдання для визначення умінь використання  правил синтаксису (різноманітні мовні явища)

Усна частина

 

Говоріння

(2 завдання)

Завдання 1. Усна комунікація на попередньо задану тему  передбачає спілкування студента з викладачем із використанням монологічного та діалогічного мовлення. Обсяг висловлювання 20 речень, де необхідно відобразити тематичну лексику та використати різні синтаксичні

 моделі.

 

 

 

 

 

 

 

 

25

Завдання 2. Ситуативне мовлення. Опис зображень, або аналіз ситуації. Студенту необхідно висловити власну думку, проаналізувати задану ситуацію.

Загальна кількість балів

100

 

Письмова частина оцінюється максимально у 75 балів.

Усна частина оцінюється максимально у 25 балів.

         Рекомендовані критерії оцінювання усної комунікації

 

підготовлене

мовлення

ситуативне мовлення

Відповідність змісту висловлювання заданій темі

2

3

 Ґрунтовність викладу,  повнота та логіка викладу 

2

3

Використання фахової лексики, сталих виразів, ФО

2

3

Мовна, фонетична та граматична коректність

2

3

Мовна реакція

2

3

Кількість балів за кожен вид мовлення

10

15

Загальна кількість балів

25

 

 

Максимальна кількість можливих балів: 100 балів.

Мінімальна кількість можливих балів: 60 балів.

Сума балів за екзамен переводиться в оцінку за чотирибальною шкалою відповідно до таблиці:

Сума балів за екзамен

 

Оцінка

 

90-100

5 «відмінно»

76-89

4 «добре»

60-75

3 «задовільно»

менше 60

2 «незадовільно»

 

Викладач має право використовувати власну шкалу оцінювання екзаменаційного випробування та визначити правила переведення загальної кількості балів у оцінку за чотирибальною шкалою.

Остання зміна: Thursday 11 January 2024 12:55 PM