Процедура проведення підсумкового контролю

Процедура проведення підсумкового контролю

Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється шляхом проведення контрольних заходів, які включають поточний, підсумковий модульний контроль, виконання індивідуального науководослідного завдання, семестровий контроль у формі заліку чи екзамену. Результати оцінювання відображаються у журналах академічних груп, а також доводяться до відома здобувачів освіти. Критерієм успішного проходження студентом оцінювання є досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом навчання освітнього компонента та мінімального порогового рівня оцінки за освітнім компонентом загалом.

Підсумковий контроль полягає в оцінюванні рівня досягнення компетентностей відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця, здійснюється за 4-х бальною системою та здійснюється у вигляді екзамену.

Здобувач освіти може бути недопущений до підсумкового оцінювання, якщо під час семестру він не досяг мінімального порогового рівня оцінки тих результатів навчання, які можуть бути оцінені під час підсумкового контролю; не виконав або неналежим чином виконав (менше 75%) навчальну програму. Рішення про недопущення оприлюднюється викладачем до початку підсумкового контролю.

Екзамен проводиться за розкладом екзаменаційної сесії з обов'язковою присутністю студентів. Може проводитися в усній або письмовій формах, тестуванні з використанням технічних засобів, а також поєднання різних форм контролю.Іспит - це підсумковий контроль рівня знань та умінь студента, які він повинен продемонструвати для підтвердження відповідності набутих ним компетентностей нормативним вимогам, демонструє теоретичну та практичну підготовку.

Білет складається не менше з трьох питань, які охоплюють теоретичний та практичний матеріал (додаток 1). Кожне питання оцінюється за 4- х бальною шкалою.

Знання студентів оцінюється як з теоретичної, так і з практичної підготовки (типові ситуаційні завдання додаються до кожної теми, як і алгоритм їх вирішення) і проводиться за такими критеріями:

«Відмінно» - студент міцно засвоїв теоретичний матеріал, глибоко і всебічно знає зміст навчальної дисципліни, основні положення першоджерел та рекомендованої літератури, логічно мислить і будує відповідь, вільно використовує набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює своє ставлення до тих чи інших проблем, пов'язує програмовий матеріал із профілем, демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок.

«Добре» -  студент добре засвоїв теоретичний матеріал, володіє основними аспектами з першоджерел та рекомендованої літератури, аргументовано викладає його; має практичні навички, висловлює свої міркування щодо тих чи інших проблем, але припускається певних неточностей і похибок у логіці викладу теоретичного змісту або при  аналізі практичного.

«Задовільно» - студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної дисципліни, орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, але непереконливо відповідає, плутає поняття, додаткові питання викликають невпевненість або відсутність стабільних знань; відповідаючи на запитання практичного характеру, виявляє неточності, не вміє оцінювати факти та явища, пов'язувати їх з майбутньою діяльністю.

«Незадовільно» – студент не опанував навчальний матеріал дисципліни, не знає визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, відсутні мислення та сформованість практичних навичок.

Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю у формі іспиту (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів. Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.

 

 

 

Остання зміна: Monday 16 May 2022 18:04 PM