«Німий екран»

Спочатку треба обрати спільний двохвилинний відеосюжет із закадровим текстом, але в одній групі студентам демонструють тільки відеоряд без звуку, а в іншій тільки аудіоряд (текст) без відео. Заздалегідь обговорювався інформаційний привід данного відеосюжету. Завдання студентам першої групи полягає в написанні закадрового тексту (який відповідає відеоряду) з подальшою начиткою його синхронно перегляду (індивідуальне завдання).

Друга група повинна описати відеоряд, склавши монтажний план (індивідуальне завдання). У ході заняття кожний студент представляє свою роботу, а наші «глядачі» і «слухачі» – оцінюють зусилля своїх одногрупників. Після демонстрації такого виду навчально-професійної роботи в кожній групі визначається вдалий варіант тексту і змодельованого відеоряду, і лише потім показується конкурсний відеосюжет зі звуком.