Структура за темами
- Загальне
Загальне
- Мета навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни
Формування цілісної системи знань, умінь і навичок у майбутніх фахівців сфери обслуговування морально-етичних принципів у взаємовідносинах, підвищення рівня комунікативних умінь, культури спілкування, публічного виступу, етикету проведення ділових зустрічей, переговорів, офіційних прийомів, обслуговування та поведінки; цінностей, норм, категорій та їх застосування в процесі професійної діяльності
- Силабус дисципліни
Силабус дисципліни
- Змістовий модуль 1. Етикет і сучасний діловий світ
Змістовий модуль 1. Етикет і сучасний діловий світ
Тема 1. 1. Предмет етикету. Виникнення етикету.
Тема 1. 2. Діловий імідж: принципи побудови, основні форми його прояву
Тема 1.3. Основи ділового етикету і протоколу
Тема 1.4. Національні особливості етикету різних країн
- Змістовий модуль 2. Етика ділового спілкування працівників готельно-ресторанної галузі
Змістовий модуль 2. Етика ділового спілкування працівників готельно-ресторанної галузі
Тема 2.1. Комунікативна компетентність спеціаліста та форми ділової комунікації
Тема 2.2. Етикет опосередкованого ділового спілкування
Тема 2.3. Конфлікти в ділових відносинах
- Методичні рекомендації
Методичні рекомендації
- Неформальна освіта
Неформальна освіта
Неформальне навчання – процес здобуття освіти, що не регламентований місцем, терміном і формою навчання та не передбачає отримання документів про освіту державного зразка. Здобувачам освіти пропонуються курси на платформі Prometheus
URL: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+MEDIATE101+2020_T1/about
- Питання до заліку
Питання до заліку