Структура за темами
- РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС
РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС
РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС
_______________________________________________________________________________
АКТУАЛЬНІ НОВИНИ
До 24 лютого в Україні було понад 2 мільйони людей з інвалідністю. Зараз їх стає все більше. Тож інклюзивність для бізнесу - це не прояв особливої соціальної відповідальності, це необхідність.
Інклюзивність має стати фундаментальним принципом індустрії.
Тож цілком очевидно, що простір ресторану має бути пристосованим для їхніх потреб. Інклюзивність - це не тільки безбар'єрний простір та меню з великим шрифтом, це в першу чергу емпатичне спілкування та повага до кожного гостя.
Підприємницька діяльність в умовах воєнного стану стикається із масою різних викликів.
Серед головних, що має забезпечити та які саме дії зобов’язана вчинити адміністрація закладу під час сигналу «увага всім».
Західна частина України надала прилисток сотням тисяч українців, що змушені були покинути свої домівки через повномасштабне вторгнення військ рф на територію нашої держави. Тож Restorator UA вирішив поцікавитися у власників закладів, як змінилася їх робота під час війни. Петро Заставний, «Сім’я ресторанів Файного Міста», Тернопіль.
- Змістовий модуль 1. Ресторанний сервіс як філософія закладів ресторанного господарства
Змістовий модуль 1. Ресторанний сервіс як філософія закладів ресторанного господарства
- ТЕМА 1.1.Основні поняття сервісу, роль в сфері ресторанного бізнесу. Емоційний сервіс.
ТЕМА 1.1.Основні поняття сервісу, роль в сфері ресторанного бізнесу. Емоційний сервіс.
Знати поняття «сервісу» в сфері ресторанного господарства. Оцінити роль якісного сервісу в індустрії гостинності. Обґрунтувати складові поняття «комфорт». Пояснити сутність сервісної діяльності як частини культури підприємства.
Олександр Мусатов - бізнес тренер і викладач, який вже не перший рік займається навчанням нових і молодих підприємців, а також дає поради вже професійним бізнесменам з ведення ресторанного бізнесу.
Розкладає сервіс в ресторані на складові. Розповідає про справжніх «сервісних» людей.
- ТЕМА 1.2. Сучасні формати закладів ресторанного господарства та інноваційні типи
ТЕМА 1.2. Сучасні формати закладів ресторанного господарства та інноваційні типи
Знати сучасні формати закладів ресторанного господарства. Ідентифікувати формат закладу РГ за специфічними ознаками. Протиставити тип і формат закладу РГ. Обґрунтувати особливості діяльності мережевих та індивідуальних ЗРГ.
- ТЕМА 1.3. Концепція ресторану: завдання, основні складові, перевірка концепту на цілісність
ТЕМА 1.3. Концепція ресторану: завдання, основні складові, перевірка концепту на цілісність
Знати завдання та складові концепції закладу ресторанного господарства. Класифікувати додаткові послуги. Продемонструвати вміння аналізувати концепцію діючого закладу РГ на цілісність. Обґрунтувати вплив вибору місця закладу на його діяльність. Пояснити наслідки порушення цілісності концепту закладу РГ. Продемонструвати навики розробки елементів концепції закладу РГ.
- ТЕМА 1.4. Формування атмосфери закладів ресторанного господарства як складової сервісу
ТЕМА 1.4. Формування атмосфери закладів ресторанного господарства як складової сервісу
Знати поняття «інтер'єр» та «психологічний клімат приміщення». Пояснити залежність інтер’єру від типу закладу. Виділити основні тенденції у вирішенні сучасних інтер’єрів. Обґрунтувати фактори, що впливають на раціональну побудову просторових структур ЗРГ, дати їм оцінку. Продемонструвати навики аналізу атмосфери закладу РГ.
IIDA — Асоціація Комерційного Дизайну Інтер'єрів оголосила переможців премії Global Excellence Awards 2021 в 15 категоріях. Цього разу до списку переможців потрапили два заклади зі столиці України.
Зберегти атмосферу, зменшивши освітлення.
Ілюмінація закладів вже сприймається як «антиреклама» і викликає роздратування.
В темні часи особливо важливо зберігати внутрішнє світло, оптимізм та любов. А ще необхідно «зберігати світло», відмовляючись від яскравого освітлення та неефективних технологій. Так ресторанний бізнес може знизити навантаження на енергетичну інфраструктуру країни. І зменшити власні витрати на комунальні послуги.
- Змістовий модуль 2. Персонал як ключовий ресурс сервісу в закладах рестораанного господарств
Змістовий модуль 2. Персонал як ключовий ресурс сервісу в закладах рестораанного господарств
- ТЕМА 2.1. Професійна сервісна майстерність персоналу у закладах ресторанного господарства
ТЕМА 2.1. Професійна сервісна майстерність персоналу у закладах ресторанного господарства
Знати вербальні, невербальні, іміджеві норми поведінки обслуговуючого персоналу. Класифікувати персонал як складову системи сервісу, пояснити функціональні обов’язки. Продемонструвати навики застосування мовних модулів персоналу. Передбачити порушення працівником вербальних, невербальних норм поведінки, іміджу, культури спілкування та їх вплив на сервіс. Аналізувати графіки праці та відпочинку.
В ресторанах, барах, кафе, завжди проводять збори, які напряму вплиають на якість роботи персоналу.
В статті розповідається про те, коли; для кого; де; скільки часу; про що говорити; хто проводить.
- ТЕМА 2.2. Категорії та типи гостей закладів ресторанного господарства, їх потреби. Принципи налагодження контакту з гостями
ТЕМА 2.2. Категорії та типи гостей закладів ресторанного господарства, їх потреби. Принципи налагодження контакту з гостями
Знати етичні норми обслуговування. Навитися розпізнавати психотипи гостей та застосовувати алгоритми роботи з ними. Обґрунтувати важливість комунікації з гостем в процесі сервісного обслуговування. Застосувати навики встановлення комунікації з гостем. Продемонструвати використання мовних формул в процесі сервісного обслуговування.
- ТЕМА 2.3. Конфлікти з гостями, шляхи попередження. Робота зі скаргами гостей
ТЕМА 2.3. Конфлікти з гостями, шляхи попередження. Робота зі скаргами гостей
Знати причини виникнення конфліктів з гостями. Навчитися виявляти передконфліктні ситуації. Застосувати навики розв'язання конфлікту з гостем із застосуванням алгоритму LAST. Продемонструвати навики збору та аналізу інформації щодо відгуків гостей у суспільних ресурсах. Аналізувати скарги гостей. Розробити заходи профілактики конфліктів.
- ТЕМА 2.4. Сервіс продажів в процесі обслуговування різних категорій гостей
ТЕМА 2.4. Сервіс продажів в процесі обслуговування різних категорій гостей
Знати та розрізняти методи активних продажів. Обґрунтувати доцільність застосування активних продажів в конкретних ситуаціях сервісного обслуговування. Аналізувати продаюче меню. Продемонструвати застосування технік активних продажів в процесі сервісного обслуговування.
Індивідуальний підхід чи стандартне обслуговування? Йти скриптом, використовуючи методи продажів, або «читати» гостя і налаштовуватися «на його хвилю»? Пояснює бізнес-тренер і консультант в сфері ресторанного бізнезнесу - Олександр Мусатов.
Додаткова інформація до вивчення теми.
Які продажі слід контроювати?
Чому необхідно аналізувати продажі на одного офіціанта, чек на одного гостя, виручку по годинах і структуру продажів.
Як аналіз цих даних впливає на успішну роботу закладу
- Змістовий модуль 3. Стандарти ресторану як основа формування та підтримки рівня сервісу
Змістовий модуль 3. Стандарти ресторану як основа формування та підтримки рівня сервісу
- ТЕМА 3.1. Сервісна діяльність як частина культури обслуговування та її показники
ТЕМА 3.1. Сервісна діяльність як частина культури обслуговування та її показники
Знати показники культури обслуговування в закладі РГ. Розкрити сутність естетичних аспектів сервісної діяльності. Продемонструвати здатність аналізувати показники культури обслуговування. Знайти рішення щодо покращення показників культури обслуговування закладу РГ. Застосувати складання та аналіз анкети гостя. Продемонструвати навики анкетування гостей ресторану.
- ТЕМА 3.2. Книга стандартів закладу ресторанного господарства: функції, призначення, розробка та впровадження
ТЕМА 3.2. Книга стандартів закладу ресторанного господарства: функції, призначення, розробка та впровадження
Знати стандарти обслуговування в ресторанному господарстві. Пояснити важливість розробки Книги стандартів в закладах ресторанного господарства. Протиставити сервіс закладу із введенням стандартів та без них. Обґрунтувати важливість застосування в чек-листів у ресторанному господарстві. Окреслити розділи Книги стандартів, її функції та впровадження. Продемонструвати навики розробки чек-листів різних видів.
Експерт з сервісу та якісного обслуговування, сертифікований міжнародний бізнес-тренер та коуч по сервісу та якісному обслуговуванні, розповіла про секрети ефективного управління командою на реальних прикладах її багаторічної практики.
_____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Проаналізуйте точки-контролю початку і закінчення зміни, які відображені в чек-листі адміністратора.
- ТЕМА 3.3. Стандартизація сервісно-технологічних, організаційних процесів в ресторанного господарстві
ТЕМА 3.3. Стандартизація сервісно-технологічних, організаційних процесів в ресторанного господарстві
Охарактеризувати види стандартів сервісно-технологічних процесів. Обґрунтувати їх роль в процесі обслуговування, навчання, злагодження роботи персоналу. Продемонструвати навики розробки стандартів технологічних операцій та організаційних процесів.
- Змістовий модуль 4. Сервіс специфічних послуг закладів ресторанного господарства різних форматів
Змістовий модуль 4. Сервіс специфічних послуг закладів ресторанного господарства різних форматів
- ТЕМА 4.1. Інтернет-послуги в ресторанному господарстві. Сервіс доставки.
ТЕМА 4.1. Інтернет-послуги в ресторанному господарстві. Сервіс доставки.
Знати та пояснити роль Інтернет- послуг в ресторанному господарстві. Оцінити роль Web-сайту як першого знайомства із закладом РГ. Охарактеризувати роль та застосування. Оцінити використання QR-код в сервісному обслуговуванні. Продемонструвати аналіз Web-сайтів закладів РГ щодо послуг доставки.
Ця стаття — покрокове керівництво просуванню сайту ресторану, яка містить найпоширеніші проблеми та рішення, які можуть виникнути у вас на шляху просування ресторану. Вони написані спеціально для власників кафе і ресторанів, які хочуть зайнятися просуванням свого сайту.
______________________________________________________________________________________
Як змінилася доставка їжі за останні місяці? Чи відновлюється кількість замовлень пропорційно зі зростанням кількості гостей у залах? Як залучати клієнтів в нових умовах? Чи змінилися вподобання людей? Як трансформувалася бізнес-модель доставки? І чи варто взагалі витрачати зусилля на те, щоб доставляти їжу в нових умовах?
- ТЕМА 4.2. Сервіс розважально- тематичних послуг в закладах різних форматів. Музичне обслуговування.
ТЕМА 4.2. Сервіс розважально- тематичних послуг в закладах різних форматів. Музичне обслуговування.
Знати види музичного обслуговування в закладах ресторанного господарства. Оцінити музичне обслуговування в закладах ресторанного господарства з різною концепцією. Пояснити сучасні event-технології в ресторанному бізнесі. Обґрунтувати роль музичного обслуговування на атмосферу закладу. Розробка моделі музичного обслуговування та дозвілля для закладів різних типів з різною концепцією.
Обов’язкові вимоги до послуг та процесів їх надання
- ТЕМА 4.3. Сервіс дозвілля в закладах ресторанного господарства з різною концепцією
ТЕМА 4.3. Сервіс дозвілля в закладах ресторанного господарства з різною концепцією
Знати види дозвілля в закладах ресторанного господарства з різною концепцією. Охарактеризувати види спортивного дозвілля. Ідентифікувати дозвілля в нічних клубах, кальян-барах. Аналізувати та встановлювати наслідки впливу послуг дозвілля на формування контингенту відвідувачів. Продемонструвати навики розробки пропозиції щодо удосконалення сервісного обслуговування шляхом оптимізації послуг ресторанного господарства у досліджуваному закладі.
- ТЕМА 4.4. Особливості сервісу в закладах ресторанного господарства регіональної складової
ТЕМА 4.4. Особливості сервісу в закладах ресторанного господарства регіональної складової
Знати особливості сервісу в закладах ресторанного господарства регіональної складової. Розкрити особливості формування мережі ЗРГ на Тернопіллі. Навчитися збирати та аналізувати дані із загальнодоступних мереж про діяльність закладів харчування. Продемонструвати навики роботи з Web-сайтами в закладах РГ.
Проаналізуйте інформацію сайту діючого закладу ресторанного господарства. Пошук та вивчення сторінок закладу ресторанного господарства в соціальних мережах Facebook, Instagram та ін.
Сторінки в соцмережах, наскільки непросте це завдання – придумувати ідеї для їх наповнення і як складно просувати ресторан в соціальних мережах. Як ефективний засіб для залучення реальних відвідувачів у свій бар, або ресторан, або як реальну складову маркетингового плану ресторану, наступні 10 рад допоможуть у цьому.
- Змістовий модуль 5.Система управління сервісом, інноваційні технології сервісу в закладах ресторанного господарстваЦя тема
Змістовий модуль 5.Система управління сервісом, інноваційні технології сервісу в закладах ресторанного господарства
- ТЕМА 5.1. Автоматизовані системи управління підприємствами ресторанного господарства, їх роль в сервісному обслуговуванні
ТЕМА 5.1. Автоматизовані системи управління підприємствами ресторанного господарства, їх роль в сервісному обслуговуванні
Знати значення програмних комплексів в роботі закладів РГ. Обґрунтувати функції автоматизованих робочих місць працівників закладу. Оцінити їх вплив на роботу підприємства. Протиставити діяльність закладів ресторанного господарства автоматизованих і ні.
Опрацюйте статтю, дайте відповіді на запитання:
1. Яких технологічних та організаційних процесів стосується автоматизація?
2.Як через систему автоматизації керівник має контроль над роботою кухні, залу, складу і кас.
3.Чому система дозволяє підвищити швидкість і якість обслуговування?
4.Що дає адміністратору бачення віртуального залу з розміщенням столиків?
Зробіть власні висновки.
- ТЕМА 5.2. Інноваційні форми послуг в сервісній діяльності закладів ресторанного господарства
ТЕМА 5.2. Інноваційні форми послуг в сервісній діяльності закладів ресторанного господарства
Знати інноваційних акцій та прийомів в закладах РГ. Ідентифікувати види послуг барного і сигарного кейтерингу. Здійснити аналіз послуг виїзного кейтерингу барменів. Запропонувати їх застосування в закладах ресторанного господарства різних типів. Продемонструвати навики збору та аналізу інформації щодо інноваційних акцій та прийомів.
Опрацюйте статтю.
Штучний інтелект - одна з технологій, яка робить вирішальний вплив на галузь Проаналізуйте переваги впровадження штучного інтелекту в ресторанах.
Зробіть власні висновки, спрогнозуте вплив на галузь ресторанного господпрства.
- ТЕМА 5.3. Програми підтримки рівня сервісу в закладах ресторанного господарства
ТЕМА 5.3. Програми підтримки рівня сервісу в закладах ресторанного господарства
Знати види програм підтримки рівня сервісу в ресторані. Розрізняти методи оцінки рівня сервісу, обґрунтувати переваги та недоліки. Запропонувати методи оцінки в конкретній ситуації. Продемонструвати навики складання плану виступу адміністратора на зборах зміни.
- Розробник курсу: Гладчук Оксана Петрівна
Розробник курсу: Гладчук Оксана Петрівна