Структура за темами

  • Загальне

  • Модуль 1. Вступ до готельно-ресторанної справи

    Всього - 48 год.

    Аудиторних - 28 год.

    Самостійна робота - 20 год.

    • Тема 1.1 Вступ. Поняття гостинності та індустрії гостинності, визначення та терміни

      Знати об’єкт, предмет, мету та задачі курсу, розуміти моделі гостинності. Аналізувати чинники розвитку гостинносіті. Оперувати формулою гостинності

    • Тема 1.2 Історичний розвиток гостинності

      Характеризувати найдавніші заклади розміщення. Розрізняти типи закладів розміщення. Знати нормативно-правове регулювання індустрії гостинності

    • Тема 1.3 Готельне господарство як складова частина індустрії гостинності: розвиток, класифікація, інтеграція

      Аналізувати розвиток, класифікацію та інтеграцію готельного бізнесу. Оперувати основними службами готелю. Характеризувати проблеми і перспективи розвитку готельного господарства

    • Тема 1.4 Організація готельного господарства

      Розрізняти обов'язки працівників різних служб готелю. Розуміти технологічний цикл обслуговування. Аналізувати автоматизовані системи бронювання

    • Тема 1.5 Ресторанне господарство як складова частина індустрії гостинності: розвиток, концепція, класифікація

      Характеризувати типи закладів харчування. Аналізувати класифікацію закладів харчування. Оперувати соціально-економічною ефективністю ресторанного господарства

    • Тема 1.6 Організація та моделювання процесу обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства

      Розуміти особливості ресторанного господарства. Знати правила обслуговування в номері. Застосовувати основні тенденції розвитку ресторанного бізнесу

    • Модуль 2. Основи сучасної гостинності у закладах готельно-ресторанного бізнесу

      Всього - 42 год.

      Аудиторних -20 год.

      Самостійна робота 22 год.

      • Тема 2.1 Формування атмосфери гостинності у закладах готельного і ресторанного господарства

        Аналізувати чинники якісного обслуговування. Розуміти етичні, психологічні та інші норми обслуговування. Знати вимоги до якісного обслуговування

      • Тема 2.2 Роль обслуговуючого персоналу у створенні атмосфери гостинності

        Знати професійну етику та професійний етикет в сфері ресторанної та готельної справи. Оперувати професійною етикою та етикетом. Розрізняти вимоги до професійної поведінки працівників

      • Тема 2.3 Кадровий потенціал – основа прибутковості підприємства готельно-ресторанного бізнесу

        Знати функції управління персоналом. Застосовувати принципи управління персоналом. Розрізняти технології управління персоналом. Надавати оцінку і характеризувати методи стимулювання праці

      • Тема 2.4 Корпоративна культура та гостинність як основа конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного господарства

        Оперувати поняттями корпоративна культура,
        конкурентоспроможність, знати шляхи та принципи формування корпоративної
        культури підприємств готельноресторанного бізнесу. Розуміти тенднеції кар'єрного зростання

      • Тема 2.5 Формування професійної придатності персоналу закладів гостинності

        Характеризувати стандарти обслуговування. Застосовувати методи контролю за виконанням стандартів сервісу. Розуміти моделі професійного профілю співробітників

      • Навчальна практика

        • Опитування для студентів