Структура за темами
- Загальне
Загальне
Дисципліна викладається на 2 курсі для студентів спеціальності 072"Фінанси, банківська справа та страхування".
Форма контролю - залік.
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
Дисципліна «Фінансовий ринок» належить до вибіркових дисциплін за вибором студента освітньо-професійної програми підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування.
Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни у навчальних планах підготовки фахових молодших бакалаврів визначений вимогами ОПП і становить 2,5 кредити ЄКТС (75 академічних годин).
Метою вивчення дисципліни «Фінансовий ринок» є формування системи теоретичних і практичних знань з основ функціонування та розвитку фінансового ринку як підсистеми фінансових відносин.
Завданнями навчальної дисципліни є вивчення:
- суті та значення фінансового ринку у сфері економічних відносин;
- взаємозв’язків між джерелами формування фінансових ресурсів та їх використанням;
- функціонування фінансових інструментів;
- суті фінансового посередництва;
- особливостей обігу різних видів фінансових інструментів;
- видів, форм і методів регулювання фінансового ринку;
- обґрунтування необхідності державного регулювання фінансового ринку з урахуванням специфіки економічного й соціального розвитку України.
Зміст навчальної дисципліни забезпечує формування наступних компетентностей, які визначенні освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування»:
Загальні компетентності:
ЗК 5. Знання і розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 6. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 9. Здатність до формування ринково-орієнтованого економічного світогляду.
ЗК 10. Здатність обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність.
Спеціальні (фахові) компетентності:
СК 1. Здатність використовувати теоретичний і методичний інструментарій фінансової, економічної, математичної, статистичної, правової та інших наук для розв’язання складних завдань у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 2. Здатність здійснювати професійну діяльність, згідно з вимогами законодавства.
СК 3. Розуміння особливостей функціонування сучасної національної і світової фінансових систем та їх структури.
СК 4. Розуміння принципів організації фінансових відносин.
СК 7. Здатність самостійно виконувати складні завдання у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 10. Здатність здійснювати ефективні комунікації між фахівцями і користувачами послуг у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 11. Здатність підтримувати належний рівень знань та постійно підвищувати рівень професійної підготовки у сфері фінансів, банківської справи та страхування
СК 12. Здатність здійснювати аналіз інформаційного ринку з урахуванням особливостей потреб інформаційних продуктів і послуг у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
СК 13 Вміння використовувати регіональні аспекти управління фінансами.
Після завершення даного курсу здобувач освіти набуває та/або здатний продемонструвати наступні програмні результати навчання:
РН 03. Знати економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, що існують між фінансовими процесами та економічними явищами.
РН 04. Знати і розуміти теоретичні основи та принципи фінансової науки, особливості функціонування фінансових систем.
РН 06. Застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності для розв’язання професійних завдань.
РН 13. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації до фахівців і користувачів послуг у сфері фінансів, банківської справи та страхування для досягнення спільної мети.
РН 14. Застосовувати інновації у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
РН 16. Аналізувати та використовувати регіональні аспекти управління фінансами.
РН 17. Застосовувати сучасні інформаційні продукти і послуги у сфері фінансів, банківської справи та страхування.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, відпрацювання навичок, розв’язування практичних задач, самостійне спостереження). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
№ з/п
Назва розділу, модуля, теми програми
Програмні результати навчання
Обсяг годин за навчальним планом
Всього
з них:
ауди-торних
самос-тійних
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи формування та функціонування фінансового ринку
34
14
20
1
Фінансовий ринок: сутність, функції, роль в економіці
Знати роль фінансового ринку як економічного простору, на якому формуються відносини купівлі-продажу
фінансових активів, розуміти місце фінансового ринку у фінансовій системі, характеризувати структуру фінансового ринку: фондовий ринок, грошовий ринок, ринок банківських позичок, обгрунтовувати функції фінансового ринку.9
3
6
2
Регулювання фінансового ринку
Аналізувати етапи регулювання фінансового ринку України, розвиток законодавчого регулювання фінансового ринку України; обгрунтувати принципи, напрями, рівні регулювання фінансового ринку: міжнародне, державне, внутрішнє. Характеризувати форми регулювання фінансового ринку.
7
3
4
3
Знати поняття інфраструктури фінансового ринку, її склад; значення інфраструктури для розвитку фінансового ринку,
вміти класифікувати фінансових посередників, характеризувати фінансові інститути як посередники між суб’єктами
фінансового ринку, розуміти значення фінансового посередництва.10
4
6
4
Знати механізм ціноутворення на фінансовому ринку, структуру
процентних ставок фінансового ринку, дохід і ризик цінного папера, теорії структури процентних ставок, розвиток теорій ризику, причини появи та розвитку теорій ризику; розраховувати майбутню і теперішню вартість грошей.8
4
4
Змістовий модуль 2. Характеристика сегментів фінансового ринку
41
20
21
5
Знати сутність та структуру ринку капіталів, суть і функції кредиту, класифікацію банківського кредит, цінні папери, як головний інструмент фінансового ринку, їх характеристику та види, розуміти сутність та класифікацію акцій, сутність та класифікацію облігацій, доходність облігацій.
8
4
4
6
Знати сутність та характеристику форвардних та ф’ючерсних угод, розуміти основні принципи ціноутворення на форвардні і ф’ючерсні контракти, аналізувати відмінності форвардів від ф'ючерсів, визначення та види опціонів та свопів, дохідність опціонів, характеристику процентних свопів.
8
4
4
7
Грошовий ринок та ринок банківських позичок
Знати структуру і суть грошового ринку, характеризувати суб’єкти і об’єкти грошового ринку, наводити особливості облікового ринку, характеристику міжбанківського ринку, механізм проведення операції на міжбанківському ринку.
8
4
4
8
Валютний ринок
Знати поняття і структуру валютного ринку, сутність валютних операцій, механізм валютної інтервенції, валютний курс, розрізняти валютне регулювання та валютний контроль, порядок здійснення операцій на міжбанківському валютному ринку.
9
4
5
9
Фондова біржа та біржові операції
Знати основи організації фондових бірж, розуміти права та обов’язки учасників фондових бірж, розрізняти типи фондових бірж, класифікацію: «Бики» та «ведмеді», брокери та дилери у біржовій грі, процедуру лістингу, сутність простого та безперервного аукціону, основні схеми укладання угод на біржі. Знати історію розвитку фондових бірж, розвиток фондових бірж в Україні.
8
4
4
Для якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Основними методами формування фахових компетентностей у процесі вивчення даної дисципліни є: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий, дослідницький, проблемного викладу, інтерактивні методи (коло ідей, навчальна дискусія, мозковий штурм, відпрацювання навичок, розв’язування практичних задач, самостійне спостереження). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Під час проведення лекційних занять необхідна активна участь студентів в обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції. Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, застосовуються на семінарських заняттях шляхом виконання творчих завдань, написання рефератів, підготовки презентацій та представлення результатів роботи перед аудиторією.
Матеріали лекцій, питання для обговорення, інструкційні матеріали та індивідуальні завдання для підготовки до семінарських занять, конкретні вимоги до окремих тем та контролю знань подані у відповідному Е-НМКД дисципліни за адресою: http://moodle.gi.edu.ua/course/view.php?id=226#section-0
Основним завданням самостійної роботи студентів є набуття навичок самостійного опрацювання фахових інформаційних джерел та оволодіння практичними навичками застосування методів та прийомів фінансового ринку.
Самостійна робота студентів організовується шляхом видачі переліку питань і творчих завдань з кожної теми, які не виносяться на аудиторне опрацювання. Крім того, по деяких темах передбачається написання рефератів, міні-проєктів.
Обсяг самостійної роботи визначається кількістю годин, передбачених робочою програмою.
Контроль виконання самостійної роботи проводиться в таких формах:
- опитування на семінарських заняттях;
- контрольні питання;
- тестові завдання;
- реферативні повідомлення.
Рівень самопідготовки студентів, згідно запропонованої тематики самостійної роботи, відбивається на рівні вивчення навчальної дисципліни загалом.
Діагностика знань, умінь та навичок студентів полягає в оцінювані рівня сформованих загальних та фахових компетентностей, дає змогу з’ясувати ступінь опанування тем дисципліни та рівень підготовки здобувачів освіти до професійної діяльності.
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється за 4-бальною шкалою, шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль,
- підсумковий контроль.Поточний контроль здійснюється під час проведення лекційних та семінарських занять і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи.
Ключовими формами та методами демонстрації студентами результатів навчання при поточному контролі є:- робота в малих групах - спільне опрацювання групою студентів окремих проблемних питань з наступною демонстрацією результатів та засвоєння навчального матеріалу;
- презентація - виступи перед аудиторією для висвітлення окремих питань, індивідуальних завдань, реферативних досліджень, захист міні-проектів тощо;
- евристична бесіда - викладач вміло поставленими запитаннями спонукає студентів самостійно на основі їхніх знань, уявлень, життєвого досвіду, спостережень приходити до певних висновків, формулювати поняття і правила;
- мозковий штурм - метод пошуку нових ідей і рішень, стимулює творче мислення студентів при вирішенні проблеми.
- дискусія - обґрунтування власної позиції у вирішенні проблемних питань;
- тести - містить питання з варіантами відповідей стосовно певної теми, або декількох тем дисципліни;
- контрольні роботи - включають як перевірку теоретичних положень курсу, так і розв’язування ситуативних завдань. Контрольна робота може містити тестові завдання, виконується на основі знань, вмінь і навичок, отриманих у процесі вивчення теми, декількох тем чи дисципліни в цілому.
Підсумковий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, який виставляється на останньому занятті на основі поточних оцінок (атестацій) і передбачає перевірку теоретичних знань і навичок студентів з питань організації фінансового ринку, особливостей ціноутворення на фінансовому ринку та теорії ризику, обґрунтування необхідності функціонування фінансових інструментів як засобів взаємодії учасників ринку та розкриття особливостей обігу різних видів цінних паперів; визначення суті інфраструктури фінансового ринку, її значення для забезпечення виконання ринком своїх функцій та виявлення особливостей діяльності професійних учасників, фондових бірж, посередників в Україні; розкриття основних відмінностей обігу різних видів цінних паперів; обґрунтування необхідності державного регулювання фінансового ринку з урахуванням специфіки економічного й соціального розвитку України; здатності комплексно та творчо використовувати накопичені знання і уміння, формувати власне ставлення до певної проблеми, обґрунтовувати свою фахову позицію тощо.
Залік з даної дисципліни проводиться після закінчення її вивчення, до початку екзаменаційної сесії і не передбачає обов'язкову присутність студентів.
Залік виставляється на останньому занятті за умови виконання усіх видів робіт, завдань, передбачених навчальним планом на семестр з даної навчальної дисципліни, студенти відвідали усі, передбачені програмою навчальної дисципліни аудиторні заняття, або відпрацювали пропущені з поважних причин заняття, та отримали за поточну успішність впродовж семестру оцінку, не меншу «3».
Система оцінювання сформованих компетентностей у студентів враховує види занять, які згідно з програмою навчальної дисципліни передбачають лекційні, семінарські, а також виконання самостійної роботи.
Студенти як відповідальні учасники освітнього процесу дотримуються норм академічної доброчесності, усвідомлюють наслідки її порушення, що визначаються Положенням про академічну доброчесність у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола. Списування під час контрольних заходів заборонені (в т.ч. із використанням мобільних девайсів). У разі виявлення списування, студенту виставляється незадовільна оцінка за даний контрольний захід.
Оцінка «відмінно» виставляється студенту, який
- повністю оволодів програмним матеріалом, точно й повно висвітлив питання;
- виявив творчу самостійність, знання спеціальної літератури, тверді переконання та вміння їх захищати, високу комунікативну культуру, уміння робити практичні висновки;
- на семінарських заняттях показав достатній рівень розвитку умінь і навичок точного застосування знань.
Оцінка «добре» ставиться за тих же умов. Відмінність у знаннях студента полягає в дещо обмеженому й звуженому прояві тих же якостей, які слугують критерієм відмінної оцінки – творча самостійність, знання літератури тощо. Але вже немає тієї свободи викладу матеріалу, як у першому випадку, можуть допускатися окремі помилки, що легко виправляються самим студентом під час бесіди.
Оцінка «задовільно» виставляється за повне знання програми та за виконання завдань. У цьому випадку студент може й не виявити самостійності суджень. Відчувається, що він дещо просто «завчив», однак навчальний матеріал він загалом знає. Має певне уявлення про вимоги практики, може знайти нові приклади або умови застосування знань на практиці. Знає літературу, але, можливо, не всю і не може дати достатньої критичної оцінки. Володіє необхідними вміннями. Можливі недоліки в аспекті комунікативної культури.
Оцінка «незадовільно» виставляється, якщо студент не має повних знань. Студент виявив неспроможність висвітлити питання чи питання висвітлені неправильно, безсистемно, з грубими помилками, відсутні розуміння основної суті питань, висновки, узагальнення. Навчальної літератури зовсім не знає.
Відвідування занять є обов’язковим. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, проходження медичних оглядів, участь в змаганнях, олімпіадах тощо) відсутність студентів на занятті повинна мати документальне підтвердження.
Пропущені заняття та незадовільні оцінки (поточний контроль, модульний контроль) повинні бути відпрацьовані згідно графіку консультацій викладача.
До початку заліково-екзаменаційної сесії студенти повинні виконати усі підсумкові контрольні заходи і отримати по кожному із змістовних модулів позитивні оцінки.
Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів.
Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
- Шкварчук Л.О. Фінансовий ринок: Навч. посіб. Рекомендовано МОН. Київ, 2017. 382 с.
- Еш С. М. Фінансовий ринок : навч. посіб. 2-ге вид. Київ: Центр учбової літератури, 2015. 528 с.
- Клименко В.В. Фінансовий ринок : навч. посіб. / за ред. Павлова В.І. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 358 с.
- Шелудько В.М. Фінансовий ринок: Підручник. 3-тє вид., стер. Затверджено МОН. Київ, 2017. 535 с.
- Фінансовий ринок: підручник / за аг. ред. М.А. Гапонюка. Київ : КНЕУ, 2016. 419 с.
- Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг: Закон України від 12.07.2001, № 2664-III URL : http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2664-14
- Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні: Закон України від 30 жовт. 1996 p. № 448/96-ВР URL : http://zakon3.rada.gov.ua/
- Про цінні папери та фондовий ринок: Закон України від 23.02. 2006 p. № 3480-IV URL : http://zakon.rada.gov.ua
- Про інститути спільного інвестування. Закон України від 5.07.2012 p. № 5080-VI. URL : http://zakon.rada.gov.ua/laws/main/5080-17
1 тиждень 2 тиждень 3 тиждень 4 тиждень 5 тиждень 6 тиждень 7 тиждень 8 тиждень 9 тиждень 10 тиждень 11 тиждень 12 тиждень 13 тиждень 14 тиждень 15 тиждень Лекції Л1 Л2 Л3 Л4 Л5 Л6 Л7 Л8 Семінарські заняття С1 С2 С3 С4 С5 С6 С7 Котрольні заходи КР Т1, ПК Умовні позначення: Л лекція С семінар Т тестове опитування КР контрольна робота ПК підсумковий контроль (залік) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Розробник Е-курсу - Оксана ВАВРИЧУК, спеціаліст вищої категорії, старший викладач, голова циклової комісії геодезії, фінансів та загальноекономічних дисциплін
Щоб виконати навчальний план і скласти залік з дисципліни "Фінансовий ринок" слід виконати наступні завдання:
Академічний мінімум (оцінка "задовільно") передбачає виконання завдань:
1. Опрацювати лекційні матеріали та інші інформаційні джерела до тем дисципліни.
2. Виконати завдання самостійної роботи до тем дисципліни.
3. Виконати тести.
Завдання на оцінку "добре" та "відмінно" передбачає виконання:
1. Необхідно виконати академічний мінімум (опис виконання шукайте вище)
2. Виконати завдання (див. семінарські заняття).
3. Усна відповідь (відбувається за узгодження з викладачем (дати та часу) за допомогою онлайн-конференції.
Усна відповідь - призначена для оцінювання результатів навчання студентів з тем дисципліни, в тому числі питань до тем, які винесено на самостійне опрацювання. Оцінку 5 „відмінно” отримує студент за глибоке і повне опанування змісту навчального матеріалу, в якому легко орієнтується, за уміння зв’язувати теорію з практикою, висловлювати і обґрунтовувати свої судження. Відмінна оцінка передбачає грамотний, логічний виклад відповіді.
Тести, матеріали до тем та інші завдання будуть з'являтися в доступі у відповідності до темпів вивчення навчальної дисципліни студентами ОЧНОГО навчання (див. Схема вивчення дисципліни)
Усі оцінки за виконані задання (тести, усні відповіді і т.д.) студент може побачити у "Журналі оцінок" даної дисципліни.
- Тема 1. ФІНАНСОВИЙ РИНОК: СУТНІСТЬ, ФУНКЦІЇ, РОЛЬ В ЕКОНОМІЦІ
Тема 1. ФІНАНСОВИЙ РИНОК: СУТНІСТЬ, ФУНКЦІЇ, РОЛЬ В ЕКОНОМІЦІ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
Передбачені завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у цьому розділі для перевірки
- Тема 2. РЕГУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОГО РИНКУ
Тема 2. РЕГУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОГО РИНКУ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
- Тема 3. ФІНАНСОВІ ПОСЕРЕДНИКИ
Тема 3. ФІНАНСОВІ ПОСЕРЕДНИКИ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
4. Передбачені вище завдання виконайте у документі Word і прикріпіть у розділі "Діагностика знань" для перевірки.
Нормативний час виконання КР 1 година.
Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою з подальшою трансформацією в п’ятибальну шкалу:
0 – 59 – «незадовільно»;
60 – 74 – «задовільно»;
75 – 89 – «добре»;
90 – 100 – «відмінно».
Питання теоретичної частини оцінюється у 30 балів (максимальна оцінка), тестові завдання (1-13) – у 39 балів (3 бали за тест), задання 14 - 11 балів, завдання 15 (кросворд) - 20 балів.
Загальна оцінка виконання КР визначається шляхом сумування балів, отриманих за виконання тестової і теоретичної частин роботи.
- Тема 4. РИЗИК І ЦІНА КАПІТАЛУ
Тема 4. РИЗИК І ЦІНА КАПІТАЛУ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 5. РИНОК КАПІТАЛІВ
Тема 5. РИНОК КАПІТАЛІВ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 6. РИНОК ПОХІДНИХ ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ
Тема 6. РИНОК ПОХІДНИХ ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 7. ГРОШОВИЙ РИНОК ТА РИНОК БАНКІВСЬКИХ ПОЗИЧОК
Тема 7. ГРОШОВИЙ РИНОК ТА РИНОК БАНКІВСЬКИХ ПОЗИЧОК
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 8. ВАЛЮТНИЙ РИНОК
Тема 8. ВАЛЮТНИЙ РИНОК
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- Тема 9. ФОНДОВА БІРЖА ТА БІРЖОВІ ОПЕРАЦІЇ
Тема 9. ФОНДОВА БІРЖА ТА БІРЖОВІ ОПЕРАЦІЇ
Карта навчальної діяльності
1. Ознайомитися з поданим теоретичним матеріалом теми, оволодіти основними термінами і поняттями.
2. Опрацювати рекомендовану літературу та виконати завдання самостійної роботи (див. розділ "самостійна робота"). Якщо Ви бажаєте мати ґрунтовні знання і відповідно найвищу кількість балів, не варто використовувати лише один підручник. Усі зазначені завдання мають бути виконані у письмовому вигляді в документі Word і надіслані для перевірки через засоби середовища Moodle.
3. Для перевірки засвоєння теми дайте письмові відповіді на "Контрольні запитання", наведені у розділі "семінарське заняття".
Через засоби середовища Moodle надішліть виконані завдання у документі Word.
- ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ