Структура за темами
- Загальне про курс
Загальне про курс
Концептуальне осмислення сучасних процесів у маркетингу допоможе визначити свої професійні і ціннісні установки, сформувати методологічну і методичну основу професійної діяльності
Керівник курсу - Манчевська Наталія Олександрівна
- СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
У період активного розвитку інформаційних технологій та збільшення масштабів рекламних впливів для студентів-дизайнерів стають необхідними знання про роль брендів в дизайн-діяльності, його основні етапи створення та управління, про його місце в системі соціокультурних і маркетингових комунікацій.
У методологічному відношенні вивчення брендингу та маркетингових технологій направлено на формування у студентів загальнокультурних і професійних компетенцій, необхідних для здійснення професійної діяльності, формування проектного мислення, спрямованого на використання маркетингової інформації для прийняття ефективних дизайнерських рішень.
Мета дисципліни – формувати у студентів цілісне уявлення про систему маркетингових технологій, які входять до складу комплексу маркетингу; вивчення двох напрямків діяльності – брендинг і маркетинг; показати можливості використання сучасних інструментів брендингу для вирішення практичних завдань у дизайнерській практиці, формувати уміння та навички інформаційно-аналітичної діяльності в галузі дизайн- проектування, розвивати системне мислення та сприяти професійному і творчому зростанню.
Завдання дисципліни – оволодіння студентами не тільки знаннями основ брендингу, конкретних маркетингових технологій та інструментів, а й навичками і вміннями практичного застосування методів для вирішення актуальних дизайнерських завдань, освоєння передових методик розробки айдентики, оволодіння теоретичними знаннями, практичними навичками в сфері брендингу і маркетингу з метою підвищення ефективності дизайн-діяльності.Дисципліна забезпечує загальні компетентності:
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатність працювати в команді;
- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, і спеціалізовані (фахові) компетентності:
- здатність застосовувати знання прикладних наук у професійній діяльності та досягати успіху в професійній кар’єрі.
Програмні результати навчання :
- застосовувати набуті знання і розуміння предметної області та сфери професійної діяльності у практичних ситуаціях;
- збирати та аналізувати інформацію для обґрунтування дизайнерського проекту;
- визначати мету, завдання та етапи проектування;
- враховувати та застосовувати інноваційні методи в професійній діяльності;
- проводити дослідження ринку, застосовувати методологію проектних досліджень та сучасні інформаційні технології у пошуках найвиразнішого художнього образу об’єкта проектування, враховувати та застосовувати інноваційні методи в професійній діяльності, розуміти закономірності розвитку арт-ринку і художньої культури, застосовувати теоретико- методологічні засади брендингу та маркетингу в проектній діяльності.
Кількі
сть год
(аудит./
самост.)
тема
Результат навчання
Форми контролю
35
Змістовий модуль 1. Основні засади брендингу
4/3
Суть та основні поняття брендингу
Знати існуючі поняття бренду та його функції, еволюцію концепції брендингу. Розуміти основні принципи, цілі та завдання брендингу, поняття бренд-лідерства.
Питання, практичні
завдання,4/3
Історія розвитку і становлення брендингу
Знати історіяю зародження брендингу, причини виникнення бренду. Розуміти переваги використання брендів. Порівнювати особливості українських і зарубіжних брендів
Питання, практичні
завдання4/3
Формування бренду в сучасних умовах товарного ринку
Знати відмінності між брендом і торговельною маркою, формування сучасного бренду.
Розуміти основні фактори, що впливають на формування сучасного бренду. Вміти використовувати бренд як
маркетинговий інструмент підприємства.Питання, практичні
завдання4/3
Формування товарних знаків
Знати бренд і товарний знак, класифікацію торгівельних марок. Розуміти роль і функції товарного знака у брендингу, фактори, які супроводжують рекламо- здатність бренду.
Питання, практичні
завдання6/3
Індивідуальність бренду
Знати поняття ідентичності бренду, його характеристики, аспекти ідентичності бренду. Розуміти структуру марочної ідентичності та якості бренду.
Питання, практичні
завдання, тести30/23
Змістовий модуль 2. Особливості просування та управління брендом компанії
10/6
Бренд-дизайн
Знати вимоги бренд-дизайну, його основні складові. Вміти складати дизайн-бриф. Розробляти бренд-легенди.
Питання, практичні
завдання8/6
Дизай-менеджмент, дизайн-дослідження.
Знати дизай-менеджмент, дизайн- дослідження, дизайн-мислення. Розуміти поняття, види і методи. Виконувати маркетингові дослідження.
Питання, практичні
завдання6/5
Сучасні маркетингові технології.
Знати сучасні маркетингові технології. Розуміти сукупність стадій, операцій, прийомів і дій. Реалізовувати маркетингові рішення.
Питання, практичні
завдання6/6
Особливості застосування маркетингових технологій в дизайн-діяльності.
Знати організацію дизайн-діяльності із використанням технологій маркетингу. Розуміти та використовувати сучасні маркетингові технології.
Питання, практичні
завдання, тестиДля якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінари та практичні заняття, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Теми розкриваються шляхом лекційних і практичних занять. Поза аудиторна робота студента спрямована на самостійну роботу з джерелами літератури, підготовку до практичних занять та закріплення лекційних тем. Зміст самостійної роботи складає пошук додаткової інформації та її аналіз, вивчення лекційного матеріалу; підготовка до контрольної роботи.
На лекціях у формі активної бесіди з елементами дискусії розглядаються основні теоретичні положення теми, які вимагають роз’яснення та уточнення з боку викладача. На лекціях вимагається активна участь студентів у обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції.
Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, обговорюються більш детально на практичних заняттях у формі міні-дискусій, представлення практичних робіт, а також шляхом виконання практичних робіт.
Контроль знань студентів завжди був, є і буде важливою складовою частиною навчального процесу. Тому закріплення вмінь та навичок із курсу пропонується проводити під час практичних занять, тестових, самостійних та контрольних завдань. Таким чином у студентів формується здатність самостійно мислити, поглиблено опановувати навчальний матеріал і засвоювати теоретичні знання та практичні вміння.
Оцінювання здійснюється за 5-бальною шкалою відповідно до Положення про оцінювання навчальних досягнень студентів. Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється шляхом проведення контрольних заходів, які включають:
- поточний контроль
- модульний контроль
- підсумковий контроль
. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять, в письмовій (самостійна робота, тести), усній формах (перевірка практичних навичок) та виконанні практичних завдань і має на меті перевірку знань студентів з окремих тем та рівня їх підготовленості до виконання конкретної роботи. Ключовими формами та методами демонстрації студентами результатів навчання при поточному контролі є:
- робота в малих групах - спільне опрацювання групою студентів окремих проблемних питань з наступною демонстрацією результатів та засвоєння навчального матеріалу;
- презентація - виступи перед аудиторією для висвітлення окремих питань, індивідуальних завдань, реферативних досліджень;
- дискусія - обґрунтування власної позиції у вирішенні проблемних питань;
Модульний контроль проводиться з метою оцінки результатів навчання після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних занять з певного розділу.
Основною формою модульного контролю є завдання, тести, які включають як і перевірку теоретичного матеріалу курсу, так і виконання практичних завдань.
Підсумковий контроль зазвичай проводиться у формі письмової роботи (ККР), тесту та залуку або іспиту і передбачає перевірку розуміння студентом теоретичного та практичного програмного матеріалу в цілому, здатності комплексно, творчо використовувати накопичені знання та уміння, формувати власне ставлення до певної проблеми, обґрунтовувати свою фахову позицію та розв’язувати практичні задачі.
Умови допуску до підсумкового контролю:
ü відвідування (або відпрацювання) усіх занять;
ü наявність конспекту лекції;
ü наявність робочого зошита (відповіді на запитання, виконання завдань);
ü складання підсумкових тестів та практичних робіт з усіх розділів
Критерії оцінювання
Кожний модуль включає бали за поточну роботу студента, практичних заняттях, виконання самостійної роботи, індивідуальну роботу,тест по модулю. Виконання модульних контрольних робіт (тесту) здійснюється в режимі комп’ютерної діагностики або з використанням роздрукованих завдань. Модульний контроль знань студентів здійснюється після завершення вивчення навчального матеріалу модуля.
Кількість балів за роботу з теоретичним матеріалом, на практичних заняттях, під час виконання самостійної та індивідуальної роботи залежить від дотримання таких вимог:
- своєчасність виконання навчальних завдань;
- повний обсяг їх виконання;
- якість виконання навчальних завдань;
- самостійність виконання;
- творчий підхід у виконанні завдань;
- ініціативність у навчальній діяльності
Рівні навчальних досягнень
Бали
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень студентів
І. Початковий
2
Студент з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі елементи (фрагменти) навчального матеріалу та не усвідомлено виконує окремі частини (елементи, фрагменти) практичних завдань, контрольні та підсумкові роботи. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок.
ІІ. Середній
3
Студент на рівні запам'ятовування без достатнього розуміння відтворює навчальний матеріал та виконує практичні завдання в неповному обсязі з частковою допомогою викладача. Недостатньо обґрунтовано аналізує і порівнює інформацію.. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається помилок, які самостійно виправити не може.
ІІІ. Достатній
4
Студент самостійно з розумінням відтворює основний навчальний матеріал та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах (стандартних ситуаціях). Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює інформацію і робить висновки. Відповідь студента в цілому правильна, логічна та достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання за типовим, алгоритмом (послідовність дій). Можлива консультативна допомога викладача. Достатньо, усвідомлено користується довідковою інформацією та технічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які може виправити.
IV. Високий
5
Студент володіє глибокими, міцними, узагальненими, системними знаннями навчального матеріалу в повному обсязі та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити джерела інформації й користуватися ними, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки. Самостійно, правильно і в повному обсязі виконує практичні завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно складеним планом. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Вирішує проблеми як у простих, так і у виняткових ситуаціях.
Відвідування занять є обов’язковим. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба) навчання може відбуватись в онлайн формі за погодженням із керівником курсу. Запізнення на заняття не вітаються. Якщо студент пропустив певну тему, він повинен самостійно відпрацювати її та під час складання заліку відповісти на ключові питання.
Присутність на лекційних та практичних заняттях (протягом навчального курсу)
Оцінюється:
5 балів – 100% присутності на занятті
4 бали – 80% присутності на занятті
3 бали – 60% присутності на занятті
* студент, який пропустив більше 50% від загальної кількості лекційних та практичних занять не може отримати позитивну оцінку за курс.
Умови щодо дедлайнів та перескладання:
- практичні роботи, завдання та підсумкові тести які здаються із порушенням термінів без поважних причин, оцінюються на нижчу оцінку (75% від можливої максимальної кількості балів за вид діяльності балів);
- перескладання модулів (розділів) за наявності поважних причин (напр.: хвороба, участь у змаганнях, конференціях тощо) і оцінюється без зниження оцінки.
Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів. Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому фаховому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
- Змістовий модуль 1.Основні засади брендингу
Змістовий модуль 1.Основні засади брендингу
- Секція 3
Секція 3
- Секція 4
Секція 4
- Секція 5
Секція 5
- Секція 6
Секція 6
- Секція 7
Секція 7
- Секція 8
Секція 8
- Секція 9
Секція 9
- Секція 10
Секція 10