Структура за темами
- Національна економіка
Національна економіка
Програми, що використовуються для проведення занять, відеоконференцій та онлайн-зустрічей:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА
Література
Основна
1. Гринів Л.С., Кічурчак М. В. Національна економіка: навч. посіб. Львів : "Магнолія 2006", 2022. 464 с.
2. Заблоцький Б.Ф. Національна економіка: навч. посіб. Львів : "Новий світ-2000", 2018. 360 с.
3. Заблоцький Б.Ф. Національна економіка: навч. підручник. 2-ге вид. Львів : "Новий світ-2000", 2021. 582 с.
4. Ковтун О. І. Національна економіка посібник навч. підручник. Львів : "Новий світ-2000", 2020. 170 с.
5. Круш П.В., Тульчинська С.О. Національна економіка : підручник. Київ.: Каравела, 2015. 448 с.
6. Мельникова В.І. Національна економіка: навч. посіб. 2-ге вид., перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2019. 248 с.
7. Носова О.В. Національна економіка : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 512 с.
8. Соболєвої О.П. Національна економіка: навч. посіб.2-ге вид Львів : "Новий світ-2000", 2021. 518 с.
9. Чернявська О. В. Національна економіка : навч. посіб. Київ : Алерта, 2018. 502 с.
Додаткова
1. Гринів Л.С. Екологічна економіка : навч. посіб. Львів : "Магнолія 2006", 2021. 360 с.
Остання зміна: Saturday 25 March 2023 14:44 PM_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Щоб виконати навчальний план і скласти залік з дисципліни "Національна економіка" слід виконати наступні завдання:
Академічний мінімум (оцінка "задовільно") передбачає виконання завдань:
1. Опрацювати лекційні матеріали та інші інформаційні джерела до тем дисципліни:
МОДУЛЬ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Тема 1: Національна економіка: загальне та особливе
Тема 2: Економічні теорії та чинники розвитку національної економіки
Тема 3. Економічний потенціал національної економіки України
Тема 4: Інституціональні перетворення у національній економіці
МОДУЛЬ ІІ. ФУНКЦІОНАЛЬНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ ТА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Тема 5: Ринок інфраструктури в національній економіці
Тема 6: Державні інституції та механізм регулювання національної економіки
Тема 7 : Структурна перебудова національної економіки
Тема 8: Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
2. Виконати тести:
Завдання на оцінку "добре" передбачає:
1. Необхідно виконати академічний мінімум (опис виконання шукайте вище)
2. Додатково виконати наступні задання:
Завдання до Тема 1: Національна економіка: загальне та особливе
Завдання до Тема 3. Економічний потенціал національної економіки України
Завдання до Тема 5: Ринок інфраструктури в національній економіці
Завдання до Тема 8: Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
Завдання на оцінку "відмінно" передбачає виконання:
1. Необхідно виконати академічний мінімум (опис виконання шукайте вище)
2. Додатково виконати наступні задання:
Завдання до Тема 1: Національна економіка: загальне та особливе
Завдання до Тема 3. Економічний потенціал національної економіки України
Завдання до Тема 5: Ринок інфраструктури в національній економіці
Завдання до Тема 8: Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
3. Опрацювання матеріалів до тем дисципліни додатково:
Літературні та інформаційні джерела курсу
4. Усна відповідь (відбувається за узгодження з викладачем (дати та часу) за допомогою програм ФГЗ-21BigBlueButtonBN або ZOOMURL (веб-посилання)
Усна відповідь - призначена для оцінювання результатів навчання студентів з тем дисципліни, в тому числі питань до тем, які винесено на самостійне опрацювання. Оцінку 5 „відмінно” отримує студент за глибоке і повне опанування змісту навчального матеріалу, в якому легко орієнтується, за уміння зв’язувати теорію з практикою, висловлювати і обґрунтовувати свої судження. Відмінна оцінка передбачає грамотний, логічний виклад відповіді.
Тести, матеріали до тем та інші завдання будуть з'являтися в доступі у відповідності до темпів вивчення навчальної дисципліни студентами ОЧНОГО навчання (див. Схема вивчення дисципліни)
Усі оцінки за виконані задання (тести, усні відповіді і т.д.) студент може побачити у "Журналі оцінок" даної дисципліни.
- МОДУЛЬ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
МОДУЛЬ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
- Тема 1: Національна економіка: загальне та особливе
Тема 1: Національна економіка: загальне та особливе
- Предмет і методологія вивчення національної економіки
- Функції національної економіки як науки
- Суть і компоненти національної економіки
- Стан, джерела, завдання вивчення національної економіки
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Тест 1 - призначений для оцінювання результатів навчання студентів з теми 1: Національна економіка: загальне та особливе, в тому числі питань теми, які винесено на самостійне опрацювання.
Тест складається з 20 запитань.
Питання багатоваріантного характеру з одною правильною відповіддю.
Обмеження у часі - 17 хв.
Кількість спроб - 1
За кожну правильну відповідь можна отримати - 0,25 бала
Загалом за тест можна отримати 5 балів (оцінка "відмінно").
- Тема 2: Економічні теорії та чинники розвитку національної економіки
Тема 2: Економічні теорії та чинники розвитку національної економіки
1. Теорії національної економіки
2. Чинники розвитку національної економіки
3. Сутність системи національних рахунків (СНР)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Тест 2 - призначений для оцінювання результатів навчання студентів з теми 2: Економічні теорії та чинники розвитку національної економіки, в тому числі питань теми, які винесено на самостійне опрацювання.
Тест складається з 20 запитань.
Питання багатоваріантного характеру з одною правильною відповіддю.
Обмеження у часі - 18 хв.
Кількість спроб - 1
За кожну правильну відповідь можна отримати - 0,25 бала
Загалом за тест можна отримати 5 балів (оцінка "відмінно").
- Тема 3. Економічний потенціал національної економіки України
Тема 3. Економічний потенціал національної економіки України
- Загальна характеристика економічного потенціалу України.
- Суть виробничого потенціалу та виробничої інфраструктури.
- Природно-ресурсний потенціал України.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Тема 4: Інституціональні перетворення у національній економіці
Тема 4: Інституціональні перетворення у національній економіці
1. Приватизація та її роль у здійсненні інституційних перетворень в економіці України.
2. Підприємництво та його становлення в Україні.
3. Антимонопольна політика та розвиток конкуренції в Україні.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Тест 3 - призначений для оцінювання результатів навчання студентів з теми 4: Інституціональні перетворення у національній економіці, в тому числі питань теми, які винесено на самостійне опрацювання.
Тест складається з 20 запитань.
Питання багатоваріантного характеру з одною правильною відповіддю.
Обмеження у часі - 18 хв.
Кількість спроб - 1
За кожну правильну відповідь можна отримати - 0,25 бала
Загалом за тест можна отримати 5 балів (оцінка "відмінно").
- МОДУЛЬ ІІ. ФУНКЦІОНАЛЬНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ ТА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
МОДУЛЬ ІІ. ФУНКЦІОНАЛЬНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ ТА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
- Тема 5: Ринок інфраструктури в національній економіці
Тема 5: Ринок інфраструктури в національній економіці
1. Суть, види й функції ринкової інфраструктури
2. Фінансова система та фінансова політика в Україні
3. Бюджетна система національної економіки
4. Податкова система та політика в національній економіці
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Тема 6: Державні інституції та механізм регулювання національної економіки
Тема 6: Державні інституції та механізм регулювання національної економіки
1. Органи державного регулювання національної економіки.
2. Суть, мета й методи державного регулювання національної економіки
3. Функції та інструменти державного регулювання національної економіки
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Тема 7 : Структурна перебудова національної економіки
Тема 7 : Структурна перебудова національної економіки
- Роль і місце промисловості у системі національної економіки
- Основні види економічної політики
- Види структури національної економіки
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- Тема 8: Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
Тема 8: Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
1. Міжнародна економічна інтеграція: поняття та передумови, форми
2. Міжнародні організації
3. Міжнародні валютно-фінансові організації
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
- ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
Залік з навчальної дисципліни виставляється за підсумком атестацій.
Атестація оцінюється за результатами поточного контролю (експрес-контролів) за наявності не менш, як трьох оцінок на час атестації.
Шкала оцінювання – чотирибальна система оцінювання де максимальна оцінка 5 та мінімальна (прохідна) 3 (2 означає, що здобувач освіти не склав екзамен, проте має право на перездачу).
У процесі відповіді виявляються наступні рівні знань:
- високий «5»,
- достатній «4»,
- посередній «3»,
- недостатній «2».
Високий рівень знань передбачає:
Ставиться за повні і правильні відповіді студента на усі запитання. При цьому необхідно, щоб студент умів логічно мислити, вільно використовувати набуті теоретичні знання при аналізі проблем, вірно розв’язує практичні задачі.Достатній рівень знань передбачає:
Студент аргументовано викладає матеріал, висловлює свої міркування з тих чи інших проблем, але припускається певних неточностей та похибок у логіці викладу теоретичного матеріалу. Він володіє базовими правовими термінами, поняттями та категоріями з вказаної теми, але самостійно нездатний аналізувати, застосовувати їх в конкретній господарській ситуації, розв’язує практичні задачі з деякими неточностями у розрахунках.Посередній рівень знань передбачає:
Студент в основному знає матеріал теми, рекомендовану літературу, але непереконливо відповідає, плутає поняття, додаткові питання викликають невпевненість або відсутність стабільних знань. Відповідаючи на запитання практичного характеру, він виявляє неточності у знаннях, не вміє оцінювати факти та явища, пов'язувати їх із майбутнім фахом, розв’язує практичні задачі без відповідного пояснення та аналізу, опускає одиниці вимірювань.Недостатній рівень знань передбачає:
Студент не опанував зміст теми, вкрай слабо знає рекомендовану літературу, не володіє базовими поняттями, термінами, категоріями. Відсутнє логічне та наукове мислення, Практичними