Структура за темами
- Загальне
Загальне
СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ
Ступінь фахової передвищої освіти - фаховий молодший бакалавр
Освітньо-професійна програма «Дизайн середовища»
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 022 "Дизайн"
Компонент освітньої програми - вибіркова дисципліна
Рік підготовки – 4 рік, семестр – V
Кількість кредитів: 3 Мова викладання: українська
«Обладнання інтер’єрів та дизайн меблів» є важливою дисципліною, яка розвиває професійні навички та можливості дизайнера. Цей навчальний предмет забезпечує формування здібностей створювати не тільки художній образ обладнання інтер’єру, а й розуміння об’ємно-просторової структури, технічних аспектів створення меблів. Освоєння методів проектування меблів та обладнання сприяє розумінню форми об’єктів і їх конструктивних особливостей. Головною метою дисципліни є надання студентам розуміння специфіки та здатність застосовувати сучасні методики проектування об’єктів промислового дизайну, зокрема меблів та обладнання.
Структура курсу Години
(лек. / пр.)
Тема
Результати навчання
Форми конторолю
2 / 0
1. Основні види художніх виробів і їх класифікація.
Бути обізнаним в стилях, дизайні і моді художніх виробів. Знати класифікацію художніх виробів за експлуатаційними ознаками, функціональним призначенням, конструктивними особливостями, технологічними ознаками, способом розташування і характером виробництва.
Фронтальне опитування.Практ. завдання.
2 /0
2. Основи проектування столярно-меблевих та художніх виробів.
Знати виробничі вимоги до проектування столярно-меблевих виробів та до їх художнього оздоблення, основні правила проектування художніх виробів, які пов’язані з властивостями деревини.
Фронтальне опитування.Практ. завдання.
2 / 4
3. Характеристика матеріалів і з’єднань у художніх виробах.
Бути обізнаним у матеріалах, які використовуються
Фронтальне опитування.Практ. завдання
2 / 4
4. Правила виконання конструкторської документації на художні вироби.
Знати правила виконання конструкторської документації на художні вироби, особливості виконання специфікації для комплектів. Вміти виконувати графічні та текстові конструкторські документи, визначати довідкові, установчі, приєднувальні і габаритні розміри.
Фронтальне опитування.Практ. завдання
2 / 4
5. Поняття про типовий технологічний процес.
Знати про типовий технологічний процес та його структурних компонентів. Вміти враховувати фактори, які визначають реальний технологічний процес: види конструкційних матеріалів, обладнання, інструментів й пристроїв;
конструктивні особливості і якість обробки художніх виробів; специфіка з’єднання деталей між собою; ступінь механізації і автоматизації виробництва.
Фронтальне опитування.Практ. завдання
2 / 4
6. Підбір конструкційних матеріалів та обладнання.
Розуміти вплив правильного вибору деревних матеріалів на якість і функціональне призначення художніх виробів. Вміти аналізувати ознаки правильного вибору заготовин: урахування розмірів, припусків на обробку, властивостей конструкційного матеріалу, способів її обробки.
Фронтальне опитування.Практ. завдання
2 / 2
7. Технологічний процес виготовлення складових деталей художніх виробів.
Бути здатним до розмічання та обробки матеріалів, оздоблення та опорядження поверхонь деталей художніх виробів.
Фронтальне опитування.Практ. завдання
2 / 2
8. Технологічний процес з’єднання деталей у виріб.
Бути здатним до вибору виду з’єднань для деталей у художній виріб, монтажу з’єднань та з’єднання деталей у виріб.
Фронтальне опитування.Практ. завдання
Основна форма вивчення курсу — творча робота по осмисленню теоретичного матеріалу та виконання практичних завдань, згідно учбового плану. Метод повідомлення нових знань— викладання теоретичного матеріалу та закріплення практичними роботами.
Основна мета проектів - освоєння методики дизайну, проведення основних етапів дизайн-процесу та оволодіння засобами графічного моделювання у дизайні. Самостійна робота спрямована на закріплення практичних навичок, пошуків оптимального рішення в, макетування, завершення виконання практичних завдань, підготовки до поточних та екзаменаційних переглядів.
В межах самостійної роботи студенти опрацьовують задані для самостійної роботи теоретичні завдання, переглядають відео, виконують практичні завдання для самоконтролю і практичні завдання з метою перевірки засвоєння ними знань і набуття навичок. Виконання практичних завдань для самоконтролю є рекомендованим для кращого засвоєння навчального матеріалу. Виконання індивідуальних практичних завдань з метою перевірки засвоєння студентами знань і набуття навичок є обов’язковим. Ці завдання виконуються індивідуально. Студенти зобов’язані дотримуватися принципів академічної доброчесності при виконанні індивідуальних контрольних завдань. У разі списування і плагіату при виконанні завдання, студент отримує незадовільну оцінку за нього.
Під час навчання студент має дотримуватися правил академічної доброчесності. Це стосується усіх форм навчальної діяльності та звітності: робіт, ескізів, ідей. Кожен випадок порушення академічної доброчесності розглядається як подія, що негативно впливає на реноме пошукувача і оцінку його роботи. У разі прояву плагіату – тобто суттєвого запозичення або копіювання чужих робіт (творів), студент не тільки не отримує додаткових балів, але й стає суб'єктом обговорення та покарання на підставі порушення принципів академічної доброчесності.
Відвідування занять є обов’язковим компонентом. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, працевлаштування, міжнародне стажування) навчання може відбуватись в он-лайн формі за погодженням із керівником курсу. Враховуються бали набрані на поточному оцінюванні, виконанні практичних робіт, у самостійній роботі. При цьому обов’язково враховуються присутність на заняттях та активність студента під час практичного заняття; недопустимість пропусків та запізнень на заняття; користування мобільним телефоном, планшетом чи іншими мобільними пристроями під час заняття; здача чужих робіт та плагіат; несвоєчасне виконання поставленого завдання і т. Недопустимі пропуски занять без поважних причин (причини пропуску мають бути підтверджені необхідними документами або попередженням викладача). Не вітаються запізнення на заняття. У разі пропуску занять, студент має самостійно опрацювати матеріали тем і підтвердити їх освоєння зданою практичною роботою. Пропущена з поважних причин робота має бути виконана та здана протягом двох тижнів Для допуску до екзамену необхідне відвідування більше 70% занять, здача всіх практичних і самостійних робіт, складання контрольної роботи. Довгострокова відсутність студента на заняттях без поважних причин дає підстави для неатестації з дисципліни і можливого подальшого відрахування студента. Студент має право оскаржити оцінку, отриману за результатами підсумкового семестрового контролю у формі іспиту (крім незадовільної оцінки). Такі випадки регулюються Положенням про апеляцію результатів підсумкового контролю знань студентів. Перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до Порядку ліквідації академічної заборгованості у Галицькому коледжі імені В’ячеслава Чорновола.
1. Дячун З. Й. Конструювання меблів: корпусні вироби: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ: Вид. дім Києво-Могилянська академія, 2007. Ч. 1. 387 с.
2. Дячун З. Й. Конструювання меблів: столи, стільці та крісла, меблі для відпочинку. Взаємозамінність, міцність: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ: Вид. дім Києво-Могилянська акад. , 2011. Ч. 2. 484 с.
3. Трегуб Н.Є. Методичні рекомендації з дисципліни Основи проектування інтер’єрів і меблів Харків: ХДАДМ, 2019. 32 с.
4. Куленко М. Основи графічного дизайну: підручник для студ. вищ. навч. Закл. Київ: Кондор, 2007. 492 с.
5. Мигаль С. П. Проектування меблів: навч. посібник. Львів: Світ, 1999. 215 с.
6. Сьомка С. В. Біоніка в дизайні середовища: навчальний посібник . Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. Київ: Ліра-К, 2017. 248 с.
7. Сьомка С. В., Антонович Є. А. Дизайн інтер'єру, меблів та обладнання: підручник України. Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. Київ: Ліра-К, 2019. 400 с.
8. Тименко В. П., Сидоренко В. К., Оршанський Л. В. Професійна дизайн-освіта: теорія і практика художньої обробки деревини. Київ: Пед. думка, 2007. 286 с.
9. Дячун З.Й. Основи взаємозамінності. Конструювання меблів: Навч. посібник. Львів: Афіша. 2002. 136 с.
10. Зиміна С.Б. Стилі інтер’єру . К.: Довіра, 2018. 360 с.
11. Шумега С.С. Дизайн. Історія зародження та розвитку дизайну меблів та інтер’єру: Навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2004. 300 с.
12. Даниленко В.Я. Дизайн:Підручник. Харків: ХДАДМ, 2003. 320с.
- Секція 1
Секція 1
- Секція 2
Секція 2
- Секція 3
Секція 3
- Секція 4
Секція 4
- Секція 5
Секція 5
- Секція 6
Секція 6
- Секція 7
Секція 7
- Секція 8
Секція 8
- Секція 9
Секція 9
- Секція 10
Секція 10