Структура за темами
- ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ
- СИЛАБУС
СИЛАБУС
АКТУАЛЬНІ НОВИНИ
- Оголошення для студентів, які навчаються асинхронно.
Оголошення для студентів, які навчаються асинхронно.
Виконати завдання до 4 квітня
- МОДУЛЬ 1. ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ВИД ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
МОДУЛЬ 1. ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ВИД ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Всього 22 год.
З них: аудиторні - 14 год;
самостійна робота - 8 год.
Хавдання виконати до 15 травня.
- Тема 1.1. Визначення та історія розвитку гастрономічного туризму. Глобальні тенденції розвитку гастрономічного туризму, його місце в економіці вражень.
Тема 1.1. Визначення та історія розвитку гастрономічного туризму. Глобальні тенденції розвитку гастрономічного туризму, його місце в економіці вражень.
Знати визначення та етапи розвитку гастрономічного туризму. Пояснити місії Всеукраїнської асоціації гастрономічного туризму та Всесвітньої асоціації гастрономічного туризму (World Food Travel Association). Обґрунтувати місце гастрономічного туризму в економіці вражень.
- Тема 1.2. Види гастрономічного туризму та їх характеристика. Категорії «гастрономічних туристів»
Тема 1.2. Види гастрономічного туризму та їх характеристика. Категорії «гастрономічних туристів»
Знати види гастрономічного туризму з урахуванням різних аспектів. Класифікувати напрями діяльності, пов’язані з гастрономічним туризмом. Протиставити подієві, освітні, спеціалізовані, екологічні, комбіновані тури. Аналізувати категорії «гастрономічних туристів» залежно від зацікавленості їжею; формувати власні висновки щодо них як потенційних гостей закладів ресторанного господарства.
- Тема 1.3. Об’єкти гастрономічного туризму України та світу.
Тема 1.3. Об’єкти гастрономічного туризму України та світу.
Знати об’єкти гастрономічного туризму. Охарактеризувати національні та регіональні кухні як об’єкти гастрономічного туризму. Пояснити відомі в світі регіони як об’єкти гастрономічного туризму. Протиставити ресторанні гіди світу. Обґрунтувати роль підприємств-виробників харчових продуктів у гастрономічному туризмі. Аналізувати Національну ресторанну премію «Сіль», її завдання, номінації. Продемонструвати навики ідентифікації гастрономічних івентів.
__________________________________________________________________________________
Карпатська бриндзя відноситься до групи спеціалітетів як Шампанське, Коньяк, Пармезан, Моцарела.
Використовуючи офіційний сайт Національної ресторанної премії "СІЛЬ", проаналізуйте інформацію щодо організації:
- номінації;
- склаж журі;
- церемонія нагородження.
Дайте відповідь на запитання "Чому Національна премія "СІЛЬ" є ресторанним гідом в сфері гастрономічного туризму України?"
- Тема 1.4. Формування гастрономічної туристичної дестинації. Гастрономічний бренд.
Тема 1.4. Формування гастрономічної туристичної дестинації. Гастрономічний бренд.
Знати визначення та сутність термінів «дестинація» та «атракція». Обґрунтувати умови формування дестинації гастрономічного туризму. Охарактеризувати формування гастрономічного бренду, як чинника у формування туристичної дестинації. Передбачити вплив наявності розвитку об’єктів гастрономічного туризму, інфраструктури гостинності, інформаційних комунікаційних систем на формування дестинації.
Перегляньте відео та дайте відповідь на запитаня:
Чому бренд "Клепарівські черехи"є автентичним?
Чому львівська вава не є автентичним гастрономічним брендом?
- МОДУЛЬ 2. ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ В РІЗНИХ КРАЇНАХ, КУЛІНАРНІ ТРЕНДИ ТА ГАСТРОНОМІЯ
МОДУЛЬ 2. ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ В РІЗНИХ КРАЇНАХ, КУЛІНАРНІ ТРЕНДИ ТА ГАСТРОНОМІЯ
Всього 34 год.
З них: аудиторні - 18 год;
самостійна робота - 16 год.
- Тема 2.1.Функції гастрономічної культури у формуванні національної ідентичності та її популяризації в Україні та світі.
Тема 2.1.Функції гастрономічної культури у формуванні національної ідентичності та її популяризації в Україні та світі.
Знати розвиток функції гастрономічної культури у формуванні національної ідентичності. Пояснити поняття гастрономічна культура. Перелічити культурної захистом: страви і гастротрадиції зі списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Аналізувати українську національну гастрономію щодо її внесення до списку організації.
Страви багатьох країн світу внесені до списку спадщини ЮНЕСКО, український борщ також.
Опрацюйте відео щодо. української національної гастрономії.
Запропонуйте 2 страви для внесення до списку спадщини ЮНЕСКО. Дайте грунтовні висновки щодо свого рішення.
- Тема 2.2. Гастрономічний туризм країн Західної та Південної Європи.
Тема 2.2. Гастрономічний туризм країн Західної та Південної Європи.
Знати загальні відомості та розрізняти особливості французької, італійської, німецької, іспанської, грецької кухонь. Перелічити традиційну сировину, поєднання продуктів, національні страви кухонь. Охарактеризувати регіональні особливості національних кухонь та їх гастрономічні бренди. Аналізувати гастрономічні івенти країн Західної та Південної Європи. Продемонструвати навики аналізу, порівняння, визначення рис ідентичності французької, італійської, німецької, іспанської грецької кухонь.
______________________________________________________________________________________
Опрацюйте матеріл. Складіть словник традиційних страв та напоїв. Сформуйте власні висновки щодо їх ролі в гастрономічному туризмі.
Перегляньте відео. Та дайте віжповіді на запитання.
Які атракції є в музеї сосисок?
Яка вулична їжа (фастфуд) популярний серед туристів?
- Тема 2.3. Гастрономічний туризм країн Західної, Східної, Південної Азії та Кавказького регіону.
Тема 2.3. Гастрономічний туризм країн Західної, Східної, Південної Азії та Кавказького регіону.
Знати загальні відомості та розрізняти японську, китайську, індійську, турецьку, грузинську кухні Охарактеризувати регіональні особливості національних кухонь та гастрономічні бренди. Аналізувати об’єкти гастрономічного туризму країн Західної, Східної Південної Азії та Кавказького регіону. Продемонструвати навики аналізу, порівняння, визначення рис ідентичності та відмінних характерних ознак турецької, японської, китайської, грузинської кухонь.
Опрацюйте презентація. Інформація, подана в ній допоможе вам краще виконати завдання щодо контролю самостійного вивчення.
- Тема 2.4. Гастрономічний туризм країн Південної та Північної Америки.
Тема 2.4. Гастрономічний туризм країн Південної та Північної Америки.
Знати загальні відомості та розрізняти мексиканську кухню та США. Охарактеризувати регіональні особливості національних кухонь, їх гастрономічні бренди. Аналізувати об’єкти гастрономічного туризму країн. Продемонструвати навики аналізу, порівняння, визначення рис ідентичності та відмінних ознак мексиканської кухні. Аналіз концептуальних закладів ресторанного господарства як об’єктів гастрономічного туризму.
Національні мексиканські страви такі смачні та незвичайні, що їх навіть включили до списку нематеріальної спадщини ЮНЕСКО.
- МОДУЛЬ 3. РОЗВИТОК ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
МОДУЛЬ 3. РОЗВИТОК ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
Всього 34 год.
З них: аудиторні - 18 год;
самостійна робота - 16 год.
- Тема 3.1. Українська традиційна національна кухня як об’єкт гастрономічного туризму, тренд популяризації нематеріальної культурної спадщини в умовах сьогодення. Гастродипломатія України.
Тема 3.1. Українська традиційна національна кухня як об’єкт гастрономічного туризму, тренд популяризації нематеріальної культурної спадщини в умовах сьогодення. Гастродипломатія України.
Знати українську національну кухню як об’єкт гастрономічного туризму. Обґрунтувати необхідність популяризації української кухні як нематеріальної культурної спадщини в умовах сьогодення. Охарактеризувати місію, цілі української гастродипломатії та назвати її амбасадорів. Продемонструвати навики аналізу та формування власних висновків щодо маніфесту української кухні.
Опрацювати Маніфест української кухні.
Ознайомитися із підписантами маніфесту.
Проаналізувати основні аспекти.
Вказати, які кроки, зазначені в документі, зроблять Україну гастрономічно привабливою державою.
Ми хочемо, щоб українська кухня з'явилася на мапі світу
- Тема 3.2. Регіональні кухні України. Загальнонаціональні та локальні обрядові страви.
Тема 3.2. Регіональні кухні України. Загальнонаціональні та локальні обрядові страви.
Знати особливості регіональних кухонь України, їх географічне зазначення. Охарактеризувати загальнонаціональні обрядові страви. Обґрунтувати умови та фактори формування локальних кухонь та їх обрядових страв. Продемонструвати навики порівняння регіональних кухонь України за різними аспектами. Застосувати вміння формування висновків щодо регіональних кухонь як об’єктів гастрономічного туризму. Застосувати навики формування переліку заходів щодо популяризації загальнонаціональних та локальних страв..
Українська народна кухня - це така ж культурна спадщина українського народу, це неоціненний здобуток, яким варто пишатися, який не слід забувати.
Опрацюйте матеріал. Складіть словник українських обрядових страв.
____________________________________________________________________________________
- Тема 3.3. Концептуальні заклади ресторанного господарства України в розвитку гастрономічного туризму країни та світу.
Тема 3.3. Концептуальні заклади ресторанного господарства України в розвитку гастрономічного туризму країни та світу.
Знати роль концептуальних закладів ресторанного господарства як об’єктів гастрономічного туризму країни та світу. Ідентифікувати та аналізувати заклади харчування як об’єкти гастрономічного туризму. Передбачити вплив розвитку концептуальних закладів ресторанного господарства на стан гастрономічного туризму. Застосувати навики аналізу відомих закладів ресторанного господарства України та сформувати власні висновки щодо їх ролі в гастрономічному туризмі країни та світу.
Цікаве відео про заклади ресторанного господарства різних типів та форматів - від стрітфуд до "високої кухні". Цікава подача інформації з елементами гумору.
______________________________________________________________________________________
Перегляньте відео, в якому подано один з видів подієвих гастрономічних заходів - кулінарні гастролі, або гала-вечеря від шефа
- Тема 3.4. Гастрономічні фестивалі та крафтові виробництва харчових продуктів України як об’єкти гастрономічного туризму.
Тема 3.4. Гастрономічні фестивалі та крафтові виробництва харчових продуктів України як об’єкти гастрономічного туризму.
Знати види гастрономічних фестивалів України як об’єктів гастрономічного туризму та їх географічне зазначення. Аналізувати фестивалі вина, меду, сиру, шоколаду, кави, страв та інших продуктів. Передбачити вплив гастрономічних фестивалів на розвиток гастрономічного туризму та регіонів зокрема. Продемонструвати навики аналізу програм гастрономічних фестивалів та формування власних висновків.
Для підвищення результатів навчання, опрацюйте матеріали за покликанням.
Що вам вам сподобалось? Що вас вразило?
Перегляньте відео.
Солідарний туризм в дії, в умовах війни. Колективне приготування страв, куштування локальних продуктів, збір донатів для ЗСУ.
- Тема 3.5. Потенціал Тернопільщини в розвитку гастрономічного туризму. Об’єкти гастрономічного туризму регіону.
Тема 3.5. Потенціал Тернопільщини в розвитку гастрономічного туризму. Об’єкти гастрономічного туризму регіону.
Знати об’єкти гастрономічного туризму, які формують потенціал Тернопільської області. Аналізувати різні види об’єктів гастрономічного туризму регіону. Охарактеризувати гастрономічну привабливість Тернопілля. Запропонувати напрямки діяльності, пов’язані з гастрономічним туризмом щодо певної місцевості, регіону. Продемонструвати навики розробки заходів для залучення різних категорій «гастрономічних туристів» в заклади ресторанного господарства.
В Тернополі розпочали реалізацію проєкту, який би відродив для тернополян, гостей міста, туристів – давнє кулінарне мистецтво». Досягнуто домовленості про введення в меню автентичних тернопільських страв у деяких закладах харчування. Їм як учасникам гастрономічного проєкту вручили спеціальні таблички, де зазначено, що приготовлена страва відповідає історичному оригінальному рецепту з Тернополя.
_______________________________________________________________________________________
Проаналізуйте програму гастротуру Тернополем.
- ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ
ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ
Навчально-методичне видання
_______________________________________________________________________________________
Особливе задоволення під час подорожей – знайомство з місцевою кухнею. Але дегустація національних страв може закінчитися як насолодою, так і повним розчаруванням.
Цікаве та пізнавальне відео про гастрономічний Львів. Автентична їжа. Захоплива подача матеріалу від ведучого, ресторатора Міші Кацуріна.
- Розробник курсу: викладач Гладчук Оксана Петрівна
Розробник курсу: викладач Гладчук Оксана Петрівна