Структура екзамену та критерії оцінювання
Екзаменаційне випробування складається з письмового/комп’ютерного тесту та усної відповіді.
Письмовий/комп’ютерний тест містить завдання для перевірки оволодіння студентами навичок (аудіювання, читання та використання мови)
Усна відповідь передбачає перевірку навичок усного мовлення у формі двох завдань: комунікації на попередньо задану тему та ситуативного мовлення.
Критерії оцінювання екзамену
Письмова частина/ комп’ютерний тест |
Структурні складові екзамену |
Види завдань |
Рекомендована шкала оцінювання |
Аудіювання - перевірка навичок розуміння та сприймання на слух невідомого тексту у природному та/або пришвидшеному темпі мовлення |
- глобальне розуміння та сприймання на слух загального змісту повідомлення |
30 |
|
-детальне розуміння та сприймання на слух окремих фактів, специфічних деталей невідомого тексту |
|||
- уміння аналізувати, узагальнювати та оцінювати прослухану інформацію, критичне визначення власного ставлення до почутого
|
|||
Читання - перевірка навичок читання та повноти розуміння тексту |
Завдання для перевірки переглядового/ ознайомлюючого читання та розуміння загального змісту тексту. |
30 |
|
Завдання пошукового читання та розуміння окремих фактів та деталей змісту тексту. |
|||
Завдання на визначення рівня умінь аналізувати, узагальнювати та оцінювати прочитану інформацію, критичне визначення власного ставлення до прочитаного. |
|||
Використання мови
(3 завдання по 5 питань у кожному) |
Завдання для перевірки навичок використання граматичних структур, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять |
15 |
|
Завдання на визначення діапазону словникового запасу (у тому числі термінології), мовних форм, властивих для офіційних та розмовних реєстрів |
|||
Завдання для визначення умінь використання правил синтаксису (різноманітні мовні явища) |
|||
Усна частина |
Говоріння (2 завдання) |
Завдання 1. Усна комунікація на попередньо задану тему передбачає спілкування студента з викладачем із використанням монологічного та діалогічного мовлення. Обсяг висловлювання 20 речень, де необхідно відобразити тематичну лексику та використати різні синтаксичні моделі. |
25 |
Завдання 2. Ситуативне мовлення. Опис зображень, або аналіз ситуації. Студенту необхідно висловити власну думку, проаналізувати задану ситуацію. |
|||
Загальна кількість балів |
100 |
Письмова частина оцінюється максимально у 75 балів.
Усна частина оцінюється максимально у 25 балів.
Рекомендовані критерії оцінювання усної комунікації
|
підготовлене мовлення |
ситуативне мовлення |
Відповідність змісту висловлювання заданій темі |
2 |
3 |
Ґрунтовність викладу, повнота та логіка викладу |
2 |
3 |
Використання фахової лексики, сталих виразів, ФО |
2 |
3 |
Мовна, фонетична та граматична коректність |
2 |
3 |
Мовна реакція |
2 |
3 |
Кількість балів за кожен вид мовлення |
10 |
15 |
Загальна кількість балів |
25 |
Максимальна кількість можливих балів: 100 балів.
Мінімальна кількість можливих балів: 60 балів.
Сума балів за екзамен переводиться в оцінку за чотирибальною шкалою відповідно до таблиці:
Сума балів за екзамен
|
Оцінка
|
90-100 |
5 «відмінно» |
76-89 |
4 «добре» |
60-75 |
3 «задовільно» |
менше 60 |
2 «незадовільно» |
Викладач має право використовувати власну шкалу оцінювання екзаменаційного випробування та визначити правила переведення загальної кількості балів у оцінку за чотирибальною шкалою.